Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar die bomen lijken me juist niet handig, zeker niet als ze niet zo stevig staan en misschien om kunnen vallen met die storm ofzo.
SJANNE_DARK schreef:boom singel?
tje ze staat zins een week alleen en zijn ook op zoek naar een maatje.. heel mischien komt er van het weekend 1 maar das niet zeker
kasparonda schreef:Ik geloof dat we het ergste hebben gehad.
Wolken schreef:Doordat mijn pony momenteel in behandeling is voor zware spat moet hij op advies van de DA zo veel en lang mogelijk naar buiten. Dus ook in dit weer... Mijn verzorgingsinstinct zegt dat ik hem maar binnen moet halen, maar mijn verstand zegt dat hij gewoon buiten moet blijven omdat het beter is voor zijn benen. Hij staat momenteel met nog 1 ander paard op het land zonder beschutting. Wel heeft hij een deken om. Als ik jou was zou ik idd opletten dat er geen voorwerpen in de buurt zijn die eventueel af kunnen breken of om kunnen vallen.
Alani schreef:Pluisje wat snap je niet?

alani schreef:In het spattopic geef je aan dat je niet weet of hij spat heeft, en nu heb je het over zware spat?
Soms moet je het beste van de 2 slechtse kiezen.