Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weel suc-6 nog Rhinoooow schreef:paard staat idd niet graag alleen, tenzij het om een asociaal geval gaat. maar schapen /geiten / shet's zijn vaak super om erbij te zetten.
@ runningkawa: waarom geen geit?
Ninx schreef:Ben het met iedereen eens....
Heb ook gemerkt dat er een groot verschil in gedrag/ levensgeluk zit wanneer een paard onder andere paarden leeft.
Daarbij komt ook dat ik het ook erg sneu vind wanneer een paard maar een uurtje per dag naar buiten mag....
Dat is alsof ik de hele dag op de plee moet blijven zitten.
Falling schreef:Eigenlijk jammer dat hier uberhaupt een topic over komt, het is toch gewoon logisch? Waarom zou hier over gepraat moeten worden als er eigenlijk maar 1 goede manier is..de manier waarop ze hier zijn gekomen.
blondje053 schreef:Falling schreef:Eigenlijk jammer dat hier uberhaupt een topic over komt, het is toch gewoon logisch? Waarom zou hier over gepraat moeten worden als er eigenlijk maar 1 goede manier is..de manier waarop ze hier zijn gekomen.
Hoe bedoel je dat precies. De ts stelde gewoon een vraag waar iedereen zijn eigen mening over heeft.
Daar is toch niets mis mee. Tuurlijk het is het fijnste voor een paard om samen te staan met anderen. Maar soms kan dat gewoon niet. Mijn eerste pony stond ook alleen. Vonden wij altijd heel erg maar hadden niet genoeg grond voor een tweede. Ze kwam wel altijd bij andere paarden in de buurt als ik ging rijden bij een pensionstalling in de buurt. Zij stond altijd bij onze kippenren te kijken.
De paarden die we nu hebben vinden het heerlijk samen en vinden het niets als ze uit elkaar gehaald worden.
En jij kunt het misschien logisch vinden dat paarden graag bij elkaar staan maar als iemand net begint met zijn of haar paarden hobby en er nog niet zoveel verstand van heeft dan is het toch juist een goed iets dat hij/zij er een topic over opent. Daar leer je van..
En dat mensen er over praten is omdat we iemand graag advies willen geven en onze eigen mening willen geven. En als je er niet over wilt praten waarom post je dan zelf ook iets?