Goed schrikapparaat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Goed schrikapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 16:16

Hey,

Ik ben een beetje aan het rondneuzen op zoek naar een goed schrikapparaat. Om de bak en een stuk weiland mee af te zetten.
Nu vroeg ik me af wat jullie ervaring daarmee is.

Mijn eizen voor het appartaat zijn niet zo heel hoog, maar het moet een bak van 20 x 30 af kunnen zetten en daarnaast een vergelijkbaar stuk weiland. Het hoeft geen harde schok te geven, meer een waarschuwing. Daarnaast maakt het me niet uit of die op batteryijof lichtnet is. Tenzij iemand daar goede argumenten tegen/voor kan geven Knipoog
En ik bedoel ook niet de extreem dure apparaten..

Dus, wie weet hier meer van?

Judje

Re: Goed schrikapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:36

Zelf heb ik een apparaat die op zonenergie werkt van Gallagher. Deze is nou een jaar oud en niet meer te verkrijgen, maar er zijn wel opvolgende types van. Hij is wel vrij prijzig (rond de 300), maar ik weet natuurlijk niet wat jij wel en niet extreem duur vind.
Je moet hem eerst een paar dagen uit zetten in de zon, zodat de accu goed kan laden. Of je het apparaat nu aan of uit hebt staan: wanneer er licht op komt wordt de accu geladen.

Ik vind het ideaal, mocht de bliksem in je omheining slaan, dan houd je je lichtnet in ieder geval heel (argument van mijn paps dat hij er geen op het lichtnet wou).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:38

Gallagher heeft naast de accu apparaten ook kleine voor op het lichtnet van rond de 100 euro, die geven al rare klappen...
Ik heb ook een accu apparaat en ben er wel wijs mee, geen batterij meer vervangen.

murphysha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 21:39

Gewoon naar de Boerenbond oid gaan. Zij kunnen je het beste adviseren. Als het te duur is naar jouw zin, kun je altijd dat merk op internet tweedehands gaan zoeken Haha!