Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb op een huis in Spanje gepast met 2 pony's op een hectare of 5 met een inloopstal van ongeveer 3 bij 5 met 3 muren. Ze konden altijd zelf bepalen waar ze stonden, maar eigenlijk zag ik ze nooit op stal staan. Ookal was het daar overdag rond de 40 graden, die pony's waren er echt aan gewend. Zoals je in mijn profiel kunt zien is gras in de zomer helemaal verdord, maar in de winter is er wel erg mooi gras (gezien op foto's van hun weide in de winter) Ik kan dus verder geen antwoord geven op je vraag, maar wel een voorbeeld geven hoe ik het heb meegemaakt in Spanje
, wel met veel bomen er omheen en overal zie je schuilstalletjes voor de zon. Vond het altijd top geregeld daar! 
__Esther__ schreef:Dus eigenlijk is het daar omgekeerd van hier
Maar dan is het land nooit te nat maar wel te droog. Maar als het te droog is kunnen ze het gras nog wel eten, ookal is het een stuk minder lekker. Ze kunnen dus lekker het hele jaar door buiten staan

Chocotof schreef:Waar ik gewoond heb met mijn pony stonden de paarden sowieso 24/7 binnen.
Er waren ontzettend veel stallen bij ons in de buurt
ben bij 11 stallen wezen kijken!
Helaas bood er geen één weidegang of een paddock.