Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lenneke_ schreef:Ik vind een pony alleen niet kunnen, simpel zat.
Dus zoek er een pony bij, van je oom, van een vriendin, een shetlander, bedenk iets en als dat echt niet anders kan zul je je pony moeten verhuizen of desnoods verkopen.
Klinkt banketstaaf, maar paarden zijn dieren en daar dien je goed voor te zorgen.
kler schreef:Lenneke_ schreef:Ik vind een pony alleen niet kunnen, simpel zat.
Dus zoek er een pony bij, van je oom, van een vriendin, een shetlander, bedenk iets en als dat echt niet anders kan zul je je pony moeten verhuizen of desnoods verkopen.
Klinkt banketstaaf, maar paarden zijn dieren en daar dien je goed voor te zorgen.
hier sluit ik me bij aan

kler schreef:Lenneke_ schreef:Ik vind een pony alleen niet kunnen, simpel zat.
hier sluit ik me bij aan
x_Eefje_x schreef:Paarden zij inderdaad van nature erg sociaal Het is voor ze niet leuk om alleen te staan. Je zult er echter geen problemen mee krijgen, als je er niet nog een paard bij zet.
Lenneke_ schreef:Een geit is toch geen pony?? Er zijn ook zat pony's waarbij het goed gaat als ze alleen staan, maar dat wil nog niet zeggen dat het ook goed voor ze is.
Een geit of schaap of wat dan ook vind ik echt geen goed gezelschap.
Lenneke_ schreef:Als er echt geen andere mogelijkheid is moet je je pony maar verkopen. Zoals ik al eerder zei, een pony is een dier en daar dien je goed voor te zorgen. En dat is niet alleen zorgen voor voldoende eten en drinken.