Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pearlie schreef:Probleem is dat het bij die andere twee ook heel lang is goed gegaan. Toen ineens niet meer... toen ging het goed fout.
Toen zei iemand dat het eigenlijk te klein was voor twee paarden, vandaar mijn vraag.
Iorrr schreef:pearlie schreef:Probleem is dat het bij die andere twee ook heel lang is goed gegaan. Toen ineens niet meer... toen ging het goed fout.
Toen zei iemand dat het eigenlijk te klein was voor twee paarden, vandaar mijn vraag.
Dan word het dus echt proberen! Misschien kan je de eerste keer er een lintje tussen spannen zodat ze allebei de helft hebben, dan kunnen ze al vast aan elkaar 'neuzen', maar dan kunnen ze ook bij elkaar weg.
.Ze hebben een kleine padock met inloopstal [ongeveer 3,5 bij 3 ]en daar slapen ze zelfs samen in.

na een paar dagen was het nog een ramp en gewoon gevaarlijk voor paard en mens. Meneer was te dominant en joeg zelfs op mensen als die een andere paard uit de wei probeerden te halen
Ze moeten nu eenmaal de hiërarchie uitmaken, dat is hier ook altijd zo geweest. Geloof het of niet: mijnheer ezel is baas over mijnheer andere ezel en over mijnheer paard. pearlie schreef:Probleem is dat het bij die andere twee ook heel lang is goed gegaan. Toen ineens niet meer... toen ging het goed fout.
pearlie schreef:Klap tegen z'n knie.... jaren niet bereden, daarna alleen nog geschikt voor recreatie. Vind ik toch wel serieus letsel..
adante_2007 schreef:kennen paard en pony elkaar?