Paard @ vriendin ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Paard @ vriendin ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 06:38

Goeiedag bokkers Sigaar

Laat ik maar meteen beginnen Lachen ..
Mijn vriendin haar vader heeft 100 hectare land ( omdat hij boer is ) .
Ze hebebn ook een paar stallen , 6 & mijn vriendin heeft 2 pony's.
Nou mag ik binnekort waarschijnlijk een pony , maar kan ik dan gewoon vragen van 'ja mag ik mijn pony daar neerzetten ? '
En zoja , hoeveel moet ik dan betalen

Bokkers , weten julli emisschien een priujs die goed is voor een stalletje & weidegang ?

De pony zou dan bij een merrie en een ruin gaan staan , ik moet dus sowieso een merrie of een ruin ..

Doei, doei

mirhub

Re: Paard @ vriendin ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 07:44

Ik zou het eerst maar eens aan die mensen gaan vragen Knipoog
Prijzen lopen erg uiteen, ligt er ook aan wat die mensen eventueel voor je zouden doen en wat erbij inbegrepen zit. Eerst dus maar eens overleggen.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:02

Ga eens met je vriendin praten. Of zij het ook een leuk plan vindt en hoe je het een en ander het best kan regelen. Ook handig is als de beide ouders hierbij aanwezig zijn!
Let wel op dat je vriendschap niet verpest wordt doordat misschien dingen op stal niet goed lopen. Of jouw pony trapt eentje van haar en zij krijgt te maken met extra DA kosten. Ik noem maar een zijstraat! Bezint eer je begint, zeg ik dan maar Haha!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:05

eerst met je vriendin praten en dn tegen die vader informeren of hij toevallig plek heeft/weet voor een pony te stallen en zo beetje doorvragen

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:26

Jorine_ilysm schreef:
Goeiedag bokkers Sigaar

Nou mag ik binnekort waarschijnlijk een pony , maar kan ik dan gewoon vragen van 'ja mag ik mijn pony daar neerzetten ? '

Bokkers , weten julli emisschien een priujs die goed is voor een stalletje & weidegang ?

De pony zou dan bij een merrie en een ruin gaan staan , ik moet dus sowieso een merrie of een ruin ..

Doei, doei

goh jorine....al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel...
je had toch een stal van jezelf en 24 paarden die je moest rijden????
ondertussen heb je hier op bokt verschillende combinaties af zitten kraken,en jezelf behoorlijk intressant lopen maken.
ik hoop dat je je nu gaat gedragen als'' jezelf'',en je fantasie leventje de rug toegekeerd hebt....

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:31

Begin eens tegen je vriendin dat je misschien ook een pony wilt en dan vraag je haar of zij niet een leuke plek weet.
Misschien komt ze er zelf al mee om je paard bij haar te zetten. Knipoog
Maar hoeveel land heeft ze tot haar beschikking, want een boer heeft z'n land vaak ook zelf hard nodig.
Denk ook aan dingen of je een rijbak wilt en misschien dat je zelf ook af en toe de handen uit de mouwen moet steken.
Praat ook over dingen zoals verzekeringen voor als er iets gebeurd en als jouw paard door de draad knalt of de reparatie voor jouw kosten komt of dat het bij de stal huur zit.
Hier kunnen namelijk ruzies over komen.

Groetjes kim

injo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:33

Ik zou eerst eens vragen of je pony daar mag staan, en dan bij voorkeur aan je vriendin haar ouders.
En dan ook met hen de afspraken maken over de regels en huur.
En dan kun je kijken of je een merrie of een ruin er bij zet...

Veel plezier met de voorpret!!!

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:12

ieleoor schreef:
Jorine_ilysm schreef:
Goeiedag bokkers Sigaar

Doei, doei

goh jorine....al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald zich wel...
je had toch een stal van jezelf en 24 paarden die je moest rijden????
ondertussen heb je hier op bokt verschillende combinaties af zitten kraken,en jezelf behoorlijk intressant lopen maken.
ik hoop dat je je nu gaat gedragen als'' jezelf'',en je fantasie leventje de rug toegekeerd hebt....

??? Klein probleempje lijkt zo...

ieleoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 08:15

dit meisje heeft mij maanden lopen te bestoken met leugens via bokt en later via msn!!
ben der een beetje zat van....
en als ik dan zie hoe ze combinaties afkraakt die hun uiterste best doen in bv de m of de z,dan gaan mijn haren
overeind staan!!
dus ja !!een klein probleempje........... Knipoog