Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, na al die nare verhalen is het fijn te horen dat bij jullie alles is goed gegaan haha
bach bloesem remedie dus, voor mij-niet voor het paard 
Beest was zo makkelijk als het maar kon.
), dus ik had al allemaal verschrikkelijk scenario's bedacht. Paard liep gewoon met me mee alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Het zal wel meevallen inderdaad, ik bel nog wel even de stal op om te checken dat de stal wel echt leeg is. Anders sta ik daar straks met mijn trailer
.
Maar vind het ook heel spannend hoor
ik verheug me er ook enorm op om mijn mooie meisje hier te hebben
. Wat gaat dat snel, volgend jaar alweer drie he! Mijn paard is even oud nu denk ik
dus wordt een aardige tank geloof ik 
ga je hem zelf inrijden of laat je het doen?
, dat wordt nog wat straks om erop te komen! Noah is 1.55 maar schiet ook de lucht in. Iedere keer als ik er kom, lijkt hij weer een stukje gegroeid.
Ze is een kruising tussen een fries en een andalusiër
wat groeien ze hard op deze leeftijd he?
Het is ook niet zo nodig tenzij je heel erg met hem aan het werk gaat meteen...
. Morgen is het dan zover. Ik heb extra lekker voer voor hem gehaald, dus ik ga net als een gewone dag met hem een stukje lopen. Dan zet ik hem vast en maak ik zijn maaltijd klaar. Dan loop ik met hem, en de bak met eten zo de trailer in (laten we duimen haha). En doe ik of er niks aan de hand is. Ik zet natuurlijk alles klaar voor ik hem uit de wei ga halen, zodat hij geen idee heeft. Verder inderdaad geen dekens, dat komt allemaal wel.
. Ik duik er zo in, morgen moet ik vroeg die trailer halen
.
. Daarna heb ik het alleen gedaan, ik heb hem gekalmeerd en hij liep zo mee. Het vervoer ging verder goed. Eenmaal aangekomen deed ik de trailer open en hij was zeiknat van het zweet. Ik kreeg daar een zweetdeken en hebben we hem lekker op stal gezet. Hij heeft een flinke snee op zijn hoofd door het trailer ongelukje.
.