Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Niseyra schreef:Ik zou denk ik nog even verder kijken naar de "perfecte stal", voor je paard is het ook niet leuk om om de haverklap te verhuizen..
Mandyke schreef:Niseyra schreef:Ik zou denk ik nog even verder kijken naar de "perfecte stal", voor je paard is het ook niet leuk om om de haverklap te verhuizen..
Ik ben nog volop aan het rond kijken hoor, maar de keuze is bij ons nogal beperkt als je aan een bos wil zitten (weinig bos!). Er is nog wel een stalling, wel vlak aan het bos, maar daar is de weidegang in de winter heel beperkt en dan moet ik nog een lesgever van buitenaf laten komen. Weet niet goed wat ik moet doen!
) Dan zou ik zeker naar die stal gaan! Ik rijdt ook niet vaker dan 1 keer in de week buiten hoor. 

kasparonda schreef:Naar welke stal je gaat moet jezelf weten, maar ik zou zeker wel nog regelmatig buiten gaan rijden.
Dit heeft je paard ook nodig i.p.v steeds die rondjes in een bak.
Je moet het werk wel leuk houden.
Ik zou wel naar de nieuwe stal gaan maar er zeker voor zorgen dat je minimaal 1x per week de tijd er vooruit trekt om naar buiten te rijden.
Ga je dit nu mijden dan heb je kans dat als je na lange tijd weer buiten gaat rijden je paard helemaal uit zijn plaat gat.
Groetjes kim

. Ik ben blij dat je nog even door bent gaan zoeken want in je beginpost stond dat je het helemaal niet zo leuk vond om in de bak te rijden en dan is 7 dagen per week in de bak rijden wel erg veel van het goede!!! Veel plezier op je nieuwe stal
.