en ik zou samen met iemand anders voor een heel lage prijs twee weiden en een grote bak kunnen gaan huren. In het pensiongeld zit hooi en stro, huur stal en weide in begrepen. De weide is goed, is aan één kant beschut door bomen waar ze onder kan staan, ze heeft nu alleen wel snotoogjes van de wind. Voer zelf kopen en klaarzetten, in de ochtend wordt gevoerd door de pensioneigenaar, als het paard in de winter binnen staat 's nachts worden ze in de ochtend buiten gezet. Beschikking over een verlichte bak, die helaas te zwaar is voor mijn paard om vaak gebruik van te kunnen maken. Alleen als het heeft geregend is ie hard genoeg om er in te kunnen. Er staan nu rond de 20 pensionpaarden. Er is een heel gezellige sfeer onderling, vaak rijden we samen een stukje naar het bos of zomaar buiten.
Daar hebben we de beschikking over een gedraineerde grote bak, ik schat iets van een 20x 60 m. Hij is nu omgeploegd geweest, dus heel zwaar maar ik weet nog niet hoe hij zal zijn als hij ingezakt is. Wel een zandbodem. Er is géén stal of schuilstal, die mag ook niet neergezet worden ivm vergunningsgezeur vanuit de gemeente. Ook een afdak zal wrs niet mogen. De weiden zijn groot, en kunnen desnoods nog in 2 gedeeld worden zouden de paarden niet samen kunnen staan. Hooi per baal afrekenen bij afname. De weiden zijn aan 3 kanten beschut, een door bomen, een door kassen en een door huizen. Degene waar ik mee zou gaan huren voert in de ochtend, ik in de avond (zij wonen vlakbij). Het is voor mij verder rijden, ong. 5 minuten met de auto, ik schat 7 min. met de scooter. Het is dichter bij het bos, en nog redelijk dicht bij de oude pensionstal om af te kunnen spreken.
Tot vandaag heb ik niet over vertrek nagedacht, dus veel vragen zijn er nog niet bij me opgekomen. Wel ben ik de weiden al gaan bezichtigen en ze zien er netjes uit.
Zijn er vragen die jullie meteen te binnen schieten? Laat maar horen, dan kan ik die morgen of overmorgen aan haar voorleggen en horen wat de antwoorden zijn aangezien ik vrij snel moet beslissen.