Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

asjemenou schreef:Een riek is juist totaal niet handig als ze op vals staan, alles valt er gewoon doorheen.
De mestvork die hierboven staat is idd heel erg makkelijk!
daantjuhhh schreef:Overigens heb ik altijd wel een gewone mestvork erbij om de plakken er uit te halen.
asjemenou schreef:daantjuhhh schreef:Overigens heb ik altijd wel een gewone mestvork erbij om de plakken er uit te halen.
En om de stal weer helemaal recht te trekken als ze er een puinhoop van hebben gemaakt
runningkawa schreef:Ik gebruik ook de zaagselriek die hierboven is afgebeeld, maar niet van kunststof, die heb ik al een versleten, maar van ijzer.
Daar kun je alles mee, ook rechttrekken

runningkawa schreef:Ja dat had ik dus ook
Ding heeft nu een fietsenrekje
runningkawa schreef:Ik gebruik ook de zaagselriek die hierboven is afgebeeld, maar niet van kunststof, die heb ik al een versleten, maar van ijzer.
Daar kun je alles mee, ook rechttrekken
smarty schreef:Wat een zegen idd die ijzeren, met die andere, kreeg ik altijd van die spring poep, haakte die ergens achter, vloog de mest weer rond mijn oren.... niet handig, maar er bestaat nog iets handigers, laatst gezien, een gark (ja ja zo heet dat ding officieel) zoals de ijzeren, maar dan aan de zijkanten ook van ijzer opstaande rand, van 10 cm, zo kun je het vlas nog beter zeven! Ik ben nog aan het zoeken waar ik hem zelf kan kopen trouwens....