) Roos had een hoefsmid gevonden die goed zou zijn..Maar nu hoor ik dus 2 verhalen.. Van mensen die IK persoonlijk ken hoor ik dat hij geen goede reputatie heeft en mensen hem hebben afgeraden, van mensen die Roos kent hoor ik dat hij geduldig is en goed is..
De verhalen van mensen die ik ken vind ik sterker (bv. het niet nodig vinden om pony schuin te bekappen terwijl ze anders kreupel word)
Nou heb ik dan al zoiets van de 1e en laatste keer..
Ik heb wel de mogelijkheid om hem door iemand te laten bekappen met een goede reputatie.. en ook om hem te laten bekappen door iemand die altijd komt als je hem maar eventjes belt, nu kost die wel wat, maar ach...
Hoe doen jullie dat? Het is natuurlijk ook om persoonlijke ervaring, nu is de 1e indruk die ik over de tel. van hem had ook niet geweldig maargoed..
Ook nog vraagjes kennen jullie Wietse Prins???
Gr. Maaike

Het vervelende is alleen dat hij niet altijd zijn afspraken nakomt *waar ik me ontiegelijk aan kan ergeren* 
en die absoluut niemand meer aanneemt. Hij heeft ook een zoon en een knecht en alledrie gaan ze bij de mensen langs. Hij komt op alle belangrijke stallen en iedereen wil hem persoonlijk, maar dat kan nu eenmaal niet. Bij mij komt hij gelukkig nog altijd zelf, na zo'n 10 telefoontjes en op de raarste tijden en alleen omdat hij het gezellig vind om weer even bij te kletsen over fokkerij en zo.