mooiste paardenbak van nederland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cjb

mooiste paardenbak van nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 08:13

Ik vraag mij af waar de "mooiste" buiten paardenbak van nederland ligt.

En dan bedoel ik niet de soort bodem of afrastering. Maar de omgeving waarin de bak ligt.

Graag met foto's.

Flew

Re: mooiste paardenbak van nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 08:16

Mijn bak zelfs is niet mooi, maar ik vind hem zeker mooi liggen. Aan de ene kant hebben we de stallen, op de korte zijde bij C. Op de lange zijde rechts van C hebben we een bomenrij. Bij A kijk je uit over de weilanden, en op de andere lange zijde zie je eerst ons weiland en dan wat huisjes met land en bomen. Lachen Ik ben er erg tevreden mee. Haha!

patries88r

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:24

wij kijken uit op duinen en weiland als je bij ons in de bak bent dus ik denk dat die van ons toch wel de mooiste is

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 09:53

Ik vind onze bak toch ook wel erg mooi! De bak zelf ziet er al erg goed uit (super bodem, mooie omheining) maar ook de omgeving vind ik erg mooi. Aan de ene zijde van de bak ligt het terras en aan de andere zijde de weilanden. Op de korte zijden kijk je uit op het bos.

silenmaup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:15

ik ga morgen voor jou een foto maken!
matige bak maar op een mooi plaatsje!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:12

onze bak ligt ook heel mooi, precies tussen 3 houtwallen in en uitzicht op het weiland aan de 4de kant.
het is zo natuurlijk qua gebied waar de bak instaat, dat we sinds september een familie fazanten ( ouders+ 5 jongen) regelmatig tijdens het rijden in de bak hebben lopen. echt heel leuk Lachen