waar vlas bestellen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Coby10

waar vlas bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 22:11

Omdat mijn paard hoest moet hij op vlas van de dierenarts. Nu haal ik telkens zoveel balen als er in mijn auto passen bij Treurniet in berkel en Rodenrijs, maar dat is toch wel vrij regelmatig heen en weer rijden. Bovendien is het behoorlijk aan de prijs (ik betaal iets van 6 euro per pak) Zijn er ook leveranciers die kwalitatief goede (zo stofvrij mogelijke) vlas aan stal bezorgen en zo ja, wat zijn daar de kosten van?

blacklight

Re: waar vlas bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:15

Ons vlas wordt aan huis bezorgd. Volgens mij heet het lunabox ofzoiets. Als je het per (ik dacht 45) pakken tegelijk besteld is het gratis thuisbrengen.
Maar ikweet het niet precies, mijn vader regelt dat soort dingen en die is vanavond weg

Siebjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:23

Onze leverancier zit in voorschoten. Deze brengt het gratis. kosten voor het vlas bedragen 4,75 volgens mij per baal.

Lopkelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 22:29

Ik heb net in een andere topic gemeld dat ik vlas thuis heb voor 4,70 euro incl. Dan heb ik wel 5 grote pallets a 42 baal vol. Hoe meer je besteld, hoe goedkoper het is(deze laatste vracht was in mei, dus zal het nu vast duurder zijn)Wij bestellen met z'n vieren, dan is het dus goedkoper. De vlas komt van een fouragebedrijf uit Hemelen.

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-07 10:15

Siebjuh schreef:
Onze leverancier zit in voorschoten. Deze brengt het gratis. kosten voor het vlas bedragen 4,75 volgens mij per baal.

Voorschoten is wel dichtbij, dus dan zullen ze ook wel in Zoetermeer brengen en het is ook wel lekker goedkoop. Heb je ook een websote/telefoonnummer/adresgegevens van die leverancier?

kinky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 10:19