.In het begin stond het vol met onkruid, dankzij de vorige huurder die de wei een aantal jaar verwaarloosd heeft. De wei-eigenaar heeft dit onkruid op een gegeven moment heel goed aangepakt, maar ook daarna bleef het klungelen.
Nou ligt de wei wat hoger, naast de wei is een holle weg en de wei loopt vanaf de voorkant iets op van de gewone weg. Zou het daar wat mee te maken kunnen hebben?
8000m2 moet toch genoeg zijn om 2 fjorden een hele zomer mee te voeren he? Maar ik heb tot half mei nog bij moeten voeren en daar ben ik verleden week ook maar weer mee begonnen.
Ik word hier echt niet goed van
Aan de andere kant van de holle weg ligt net zo'n groot weiland en daar staan 3 ijslanders en een kwpn-er op en die hebben constant genoeg gras. En zij heeft heel lang haar paardjes door het hele stuk laten lopen, je zou toch denken dat zij eerder dat probleem moest hebben dan ik? Of heb ik gewoon 2 veelvraten?
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Er zijn overigens geen kale stukken, alleen is het net alsof het gras haast niet groeit. Bemesten met kunstmest vind ik niet zo'n geweldig plan, omdat mijn merrie een zomereczemer is en eiwitten voor haar dus niet zo best zijn