Sinds enige tijd ben ik bezig met de opzet van een bedrijf, nu ben ik eigenlijk wel nieuwschierig wat jullie belangrijk vinden als faciliteiten.
Weidegang, grootte van de stal etc zijn niet van toepassing. Het gaat dus puur om de trainingsfaciliteiten.
Kan je niet zonder warm water? Solarium, stapmolen, longeerbak, binnenbak, buitenbak etc.
Daarnaast zou ik graag willen weten wat jullie maximaal zouden willen betalen en welke faciliteiten hiervoor minimaal aanwezig moeten zijn!
Ook kan je vertellen welke faciliteiten je momenteel op je pension stalling hebt en wat je hier voor betaald. En of je deze prijs te laag (
) vind of juist te hoog.En als er alleen een buitenbak is maar wel een solarium, warm water goede bodem in de bak zou je dan toch gaan voor een pensionstal met een binnenbak maar geen solarium en warm water? Hoe weeg jij deze dingen tegen elkaar af en wat is voor jou, je paard en de training écht van groot belang?
Bedankt!
(edit:typo + info toegevoegd)
.

binnenbak moet vind ik minimaal 20 bij 40 zijn en afhankelijk wat voor ruiters je aan wilt trekken groter...