Vanaf vorig jaar oktober begon ik spullen te missen. Het ging om het allereerste halster van me paardje. Toen ik het miste ben ik bij de stalbaas gaan vragen of hij het misschien ergens had gezien. Nee niet gezien was zijn antwoord hier op. Oke jammer helaas me allereerse halster weg. Nog geen week later weer een halster weg van me vorige paardje. Vanaf toen begon ik een beetje aan me zelf te twijfelen zou ik het zelf misschien ergens neer hebben gelegd waarvan ik niet meer weet waar. De stalbaas zat namelijk aardig te zeuren dat ik te veel halsters/spullen had. Maarja alle verdwenen spullen schafte ik natuurlijk weer opnieuw aan , en ook die verdwenen weer. Me peesjes verdwenen van me box af en zo verdween er meer waaronder 2 rijzwepen.
Vandaag vond ik het aardig koud dus ik besloot dat me paarde vanaf nu met een (dun) dekentje op zou staan. Deze dekens hebben we zelf op de zolder moeten leggen van me stalbaas en verder eigenlijk niet gekeken. De verzorgster van me paardje heeft geen hoogtevrees zoals mij dus die ging de deken pakken. Opeens zegt ze daan in zie een zweep van ons , toen zijn we verder gaan neuzen . Wat we aantroffen was :
5 halsters
2 paar peesjes
2 rijzwepen
2 borstels
Ik vindt dit dus echt niet kunnen en vanaf morgen ligt alles achter slot en grendelen. En zal hier mee zeker me stalbaas confronteren.
Moest even me ei kwijt , sorry

stond ervan verstelt wat voorn spullen er vanaf kwamen!!