Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en hebben we haar laten keuren.Dat was allemaal goed enna haar een weekje op proef te hebben gehad hebben we haar gekocht.                                                         
 maar heb daar geen dag spijt van gehad. Vaak is je gevoel de beste raadgever, maar je moet de "rationele" dingen wel de ruimte geven. Als je DA m niet goedkeurt, is het over. De enige reden dat ik zoveel lol van Levi's heb kunnen hebben (hij was groen en hengst, en ik vrij onervaren) is bijvoorbeeld dat we hem hebben laten castreren en ik er ontzettend veel begeleiing bij gehad heb in het begin.
 Daar heb ik van geleerd dat je al heel goed een beetje voor kan screenen aan de hand van video's. 

. Omdat mijn vriendin het paard al een jaar had meegemaakt op stal en ze niet zo duur was heb ik haar alleen klinisch laten keuren.
 [na veel slapeloze nachten en een aantal extra bezoekjes], hij is inmiddles 8! Ik heb hem uitgebreid laten keuren.                                                         
 met hem en na 3 x kijken en nog andere paarden tussendoor heb ik toch besloten om Fitz te kopen.