Ik heb een eigen pony Camee. Ze staat bij ons aan het einde van de straat. Er is daar een restaurantje en daaraanvast zit 1 stal. Daar staat mijn pony in. Daarvoor zit een best wel heel groot weiland waar ze in staat. Helaas staat ze wel alleen. Toen wij 4 weken op vakantie zijn geweest hebben we haar bij een pension gezet bij mensen die we kennen en toen we haar op hadden gehaald hadden we het idee dat ze Heimwee had. Ze kan in een paar weilanden verder één paard zien staan maar aan alleen hinneken hebben ze niet veel. We hebben met die man overlecht of de paarden samen mogen staat maar hij wil het absoluut niet !
Dus wilden we een shetlandertje kopen, handig hoef je niet veel aan te doen, maar, voor een shetlander is er veel te veel gras, hij zou zich in 2 jaar dood eten en dat willen we natuurlijk ook niet! Een paar schapen of geiten wil me vader niet (en is dat nou zo leuk...
) Dus de oplossing is dat iemand die ook een pony wil hem erbij zet en gewoon betaald maar ik ken niemand die dat zou willen. Paard dan maar alleen laten staan? Is dat erg, heeft iemand dit ook of heeft iemand een andere oplossing?Alvast bedankt,
Groetjes Chantal!
Zijn meestal niet zo duur
, maar diervriendelijk vind ik dat niet.