Lekkernij!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xOnly

Lekkernij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 09:58

Hooii paardengekken!

Het is bijna dierendag!
Ik wil mijn schatjes is extra verwennen...
Weten jullie leuke recepten? Zet ze hier allemaal neer!
Ik heb zelf ook nog een paar... ff opzoeken!

Doeg,
Jo!

xOnly

Re: Lekkernij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 10:00

Ja, gevonden: dit zijn ze.

Appelflappen

Pak een schoteltje en bestrooi dat met suiker. Schil een appel en haal het klokhuis eruit. Je kunt de appel zo in de suiker wentelen maar er ook eerst stroop op te doen en dan in de suiker. Lekker kleverig! Je pony vind het vast lekker.

Worteltaart

De onderkant van de taart maak je van brood, je kunt verschillende lagen doen, met daartussen allerlei pony lekkers zoals bix, hooi, stukjes appel, sla, paardensnoepjes enz. Op de taart leg je wortels je kunt er ook nog andere versiering opmaken van fruit en groente.

Bix-Mix

Een emmer doe je voor een kwart vol met bix, snij stukjes appel, wortel, brood enz. en doe die erdoorheen, meng het een beetje en geef het aan je pony. Je kunt er natuurlijk ook nog van alles anders doordoen wat je pony lekker vind, maar geen snoep of chocola!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 12:39

Wat mijn zus altijd deed: Een heel brood kopen, hier de kap eraf snijden en alle 'vulling' eruit halen.
Dan alles wat je paard maar lekker vind (houd het wel verantwoord) door elkaar mengen (eventueel vulling er ook weer bij) en dat in het brood stoppen.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 12:42

Hey Judje Dat is een heel erg leuk idee. Wel de biks dan maar een dagje overslaan want het is een flinke hap Haha!

Een appel kan je ook goed uithollen