Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

runningkawa schreef:Heb je een vergunning?
Of komt je gebouw op een bestand bouwblok te staan?
Anders kunnen we tips geven wat we willen, maar mag het gewoon niet...helaas...

Nicolletje schreef:
patjelisa schreef:runningkawa schreef:Heb je een vergunning?
Of komt je gebouw op een bestand bouwblok te staan?
Anders kunnen we tips geven wat we willen, maar mag het gewoon niet...helaas...
Het is met de boer overlegd en we mogen een schuilstal bouwen op zijn land.
Het land zit trouwens aan zijn woonerf vast.
hij heeft daar zelf ook schuren en stallen op het terrein staan wat aan het weiland grenst, zijn alleen geen bestaande stallen meer vrij vandaar dat we de toestemming hebben om op zijn weiland te bouwen.

patjelisa schreef:en zoals in het topic staat oude houten planken heb ik niet.

gaapje schreef:he lisa
wij hadden hem gemaakt van pallets
en dan golfplaten erop aan alle kanten,hij is waterdicht hoor
patjelisa schreef:Nicolletje Dat snap ik![]()
Maar dan moeten we wel eerst weten wat een makkelijke oplossing is voordat we allemaal planken aan gaan kopen.

Nicolletje schreef:patjelisa schreef:Nicolletje Dat snap ik![]()
Maar dan moeten we wel eerst weten wat een makkelijke oplossing is voordat we allemaal planken aan gaan kopen.
Ja, maar op bijv. marktplaats staan allemaal gratis pallets af te halen. Als je begint met "planken heb ik niet" komt het op mij over alsof je zelf nieteens wil nadenken hoe je dan goedkoop aan hout komt.
Je kan idd meteen naar de houthandel gaan en de hoogste prijs betalen.

Nicolletje schreef:Als je het goedkoop wil houden, zou je ook op MP kunnen kijken of mensen een gratis tuinhuisje kwijt willen "zelf afbreken"
Moet je wel een beetje handig zijn

Stal moet wel tegen een klap kunnen... patjelisa schreef:Alleen hoe krijg je zoiets mee
bij wijze van spreken 
patjelisa schreef:Nicolletje schreef:Als je het goedkoop wil houden, zou je ook op MP kunnen kijken of mensen een gratis tuinhuisje kwijt willen "zelf afbreken"
Moet je wel een beetje handig zijn
Ja daar had mijn vriend het ook al over![]()
Alleen hoe krijg je zoiets mee

Nicolletje schreef:patjelisa schreef:Alleen hoe krijg je zoiets mee
Als je een tuinhuis eerst afbreekt dan gaat ie zelfs in een Fiat 500bij wijze van spreken
Pallets heb je in goede en slechte kwaliteit. De slechte kwaliteit is meestal gratis af te halen...

Bienotje schreef:Sommige boeren kunnen redelijk laks zijn wat dat betreft. De boer maakt het niets uit of hij een vergunning krijgt of niet, hoogstens dat er uiteindelijk wordt besloten van niet en dat het schuilstalletje dus weer met de grond gelijk moet worden. Dat is niet het probleem van de boer maar wel die van jouw helaas. Jouw schuilstal in duigen en je paarden zonder schuilstal.
Wel iets om in het achterhoofd te houden lijkt me..
Heb je hulp van iemand? Vervoer is toch wel te regelen neem ik aan, familie en evt. een aanhanger bv..
Sowieso zal je schuilstal niet in eens aanwaaien hier op bokt, ook ik heb het gevoel dat je zelf niet erg je best doet om verder te denken eerlijk gezegd.
Succes in ieder geval!