Ik sta al een tijdje voor een keuze en ik kom er niet helemaal uit. Mijn jonge paard gaat binnenkort van de opfok naar een stal wat meer in de buurt dan waar hij nu staat. Nu moet ik namelijk 1,5 uur rijden voor ik er ben. Ik ken een hele goede stal in Driebergen waar ik bekend ben, maar ik woon sinds kort in Bussum en dit is toch een half uur/ 3 kwartier rijden. Nu begin ik te twijfelen, omdat er ook stallingen bij mij in de buurt zijn. Toch vind ik uitrij mogelijkheden er belangrijk en in Driebergen zit ik vlakbij het bos.
Maar als het straks vroeg donker is, is het ook erg fijn om dichtbij huis te staan.
Ik kom er gewoon niet echt uit, wat zullen jullie kiezen of mij adviseren?
De stal in driebergen is erg goed en betaalbaar en ik zou zo niet een goede stal bij mij in de buurt kunnen noemen.
Hopelijk kunnen jullie mij over de streep trekken
.Groetjes!
. Vol pension en een eigen stal is voor mij wel belangrijk, omdat ik straks werk als stewardess moet ik mijn ook een dagje alleen kunnen laten. Moet je voer e.d. zelf regelen of wordt dat allemaal gedaan?
. (de heenweg was ik verdwaald) Ik kom namelijk uit den haag, en woon sinds kort in bussum. Echt heel jammer hoor, het is echt een leuke meid met leuke paarden.