Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maja boeiend, ik zou ze wel binnen laten, en als jij denkt van ach het kan wel, dan moet je dat gwn doen!!
Paarden zijn panisch voor water
Als het tussendoor mooi weer is mogen ze wel eens terug op de wei.
hij stond er al vanaf 30 april nu gaat hij 3 tot 4 uur naar buiten
hij komt weer helemaal jacqueline_ schreef:hé was ik weer eens.. nou die van mij staan nog steeds buiten, de wei is nog lekker droog alleen bij het hek een beetje modder, voor de rest zijn ze nog steeds vrolijk en zien ze er goed uit! ik denk dat ik ze nog even buiten laat tot ze vervelend worden en het land te nat wordt.. ze kunnen schuilen voor de regen en ik vind het buiten toch beter voor ze, ook omdat er met nikita (2jaar) nog niks wordt gedaan en ze dan toch haar beweging krijgt! opzich zou ik ze de hele winter wel buiten willen laten maar dat vind ik toch niet zo'n lekker idee... helemaal als er straks een lading sneeuw etc. ligt.toch gaan ze er iedere dag uit weer of geen weer! en dan ook een paar uren achterelkaar hoe zit dat met jullie? gaan jullie paarden met slecht weer ook een hele middag het land op of de bak in? of blijven ze op stal en worden ze een uurtje gereden?