,Fijn dat je even komt kijken
,Ik vroeg me af hoe jullie dat doen in de winter met ijzers. Heb er zelf weinig ervaring mee.
Mijn pony heeft vroeger wel op ijzers gestaan maar kan me niet meer zo goed herinneren hoe dat ging destijds.
Zelf rij ik veel met haar buiten, ook in de winter.. Ze heeft verder sterke en gezonde hoeven.
toch zit ik te denken om haar weer op ijzers te zetten deze winter omdat haar hoefjes toch wat aan het brokkelen zijn,
dus voor wat extra stevigheid zegmaar... maar vraag me af of het heel slim is ivm eventuele gladheid ed..
Hoe hebben jullie dat in de winter?
Groetjes

. Alleen op een hele zachte ondergrond houdt ze het wat langer uit zonder ijzers. Aangezien ze van de winter op een bestraat gedeelte staat (betonklinkers) hoef ik er echt niet aan te denken om dan geen ijzers eronder te hebben, hoe graag ik het ook zou willen. Liefst zou ik helemaal ijzerloos rijden, maar met dit paard gaat dat echt niet. Ze is nu 21 en ik hoop dat ze nog lang meegaat, maar als ze er niet meer is en ik heb een ander paard, ga ik toch proberen om ijzerloos te rijden. 

dit is meer omdat hij achter schuin beslag heeft. en hij dus elke 8 weken weer nieuw schuin beslag er onder moet.