ruitersportcentrum Erve menderinkboer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Camelanz
Berichten: 23
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Zaandam

ruitersportcentrum Erve menderinkboer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 18:47

hoii allemaal,

Wie kent Erve menderinkboer (vakantie en ruitersportcentrum), of gaat er binnenkort naartoe? Ik ga in de zomervakantie 2003 maar ik zou graag vast wat ervaringen van anderen horen. Het schijnt er super mooi te zijn... adres van de site is in ieder geval: erve meenderinkboer.nl

groetjes Camelanz Party!!

Camelanz
Berichten: 23
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 18:48

www.erve meenderinkboer.nl

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:06

Het is daar leuk, wij zijn er verleden jaar geweest met onze eigen paarden, de paarden van hun zien er goed uit, leuke en vriendelijke mensen, het buiten rijden is ook leuk, tenminste als je daar de hei (vlakte) op gaat, de 1 uurs ritjes vindt ik wat minder, niet zo leuk bos, maar dat is mijn mening.

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 00:07

is heel lux en mooi.
ook de omgeving.
en de de prijs is er ook na.
ik wens je veel plezier, het is daar echt gezellig.
en mooiste is. zijn opa was enigst kind, zijn vader was enigst kind en hij zelf heeft ook geen broers en zussen.
ook heel toevallig.
intussen tijd dat ik geweest ben is hij getrouwd en toen verwachte ze een kind van hem.
je vermaakt je wel dat weet ik zeker.

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 17:46

heej

erve meenderinkboer is echt superkick. K ben er nu een keer of 4 geweest, ik ga ook weer in de zomer van 2003. De paarden zijn super, de ponies ook. De bosritten zijn leuk. Je rijdt elke dag 2 keer, savonds doe je ook nog wat leuke dingen. ! keer in de week een dagrit, ook erg mooi. Aardige mensen, je voelt je er echt huis. anders gezegd, gewoon aan te raden. PB me voor meer info

renske

Seia
Berichten: 45
Geregistreerd: 03-05-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 18:06

Het is daar erg leuk! ik ben er nu 4x met de ponyclub 3 dagen heen geweest en het is echt heel leuk leuke paarden en pony's en je kan daar super rijden!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 19:32

He, wat leuk dat er meerdere mensen zijn geweest!

Ik ben er ook 2 jaar heen geweest.
Zeker een aanrader. Leuke mensen, lekker eten, schone kamers, leuke paarden en een prachtige omgeving.

Veel plezier!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 18:13

Dit hoort meer bij VMR thuis. Niet bij Boktmeetings.

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 00:18

Ik ben er afgelopen zomer geweest. Je kan daar echt super buitenrijden. Je moet dan cker naar de heide gaan.
We hadden een leuke route gekregen, maar waren de weg al heel snel kwijt . Het was een rit van ongeveer 1 tot 1,5 uur maar wij deden er gewoon 3 tot 3,5 uur over.
De mensen zijn daar superaardig, op de vrouw van de boer na . Maar dat is wel grappig. En de oude stalknecht bemoeid zich overal mee.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 01:06

Ik ben er ook een paar keer geweest met een clubje van de Manege. Was een superweekend, je kunt het paard krijgen waar je het best op past, en de omgeving is geweldig. Het waren iedere keer weekenden waar je echt van bij kon tanken, en weer een heleboel energie kon opdoen...een aanrader!

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 12:04

Aanrader, absoluut!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:40

hmm... dat is toch in markelo? dan rijd je als het goed is over de frieze berg (niet dat dat een berg is maar goed) daar is het idd erg mooi rijden! ik heb deze zomer ook in markelo een ponykamp begeleid