Ik smeer er wel spul op maar het helpt niet veel.. Nu zijn inmiddels de schapen alweer weg.

Maar ik heb binnen kort wedstrijden hoe kan ik dit mooi oplossen??
Het zit tot iets onder de staartwortel het haar..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

bestaat wel geloof ik!
Aline_17 schreef:Ik heb in de Bit wel eens een artikel gelezen over een paardenkapper. Die kan ook een 'nieuwe' staart aanzetten, maar dat is wel duur geloof ik.
Succes! Groetjes
Juist wat daniella zegt ben ik het ook mee eens! Heb hier het zelfde probleem nl! En ander haar erin hangen daardoor kan het er alleen maar slechter van worden of afbreken! Waardoor je dus verder van huis bent dan in het begin. Dus meid heb geduld en laat het gewoon op een natuurlijke manier weer aangroeien!
Virginia123 schreef:Ik bedoel niet hoe het snel kan aangroeien maar hoe moet ik het hebben bij een wedstrijd??
Virginia123 schreef:Virginia123 schreef:Ik bedoel niet hoe het snel kan aangroeien maar hoe moet ik het hebben bij een wedstrijd??
daniella74 schreef:Virginia123 schreef:Ik bedoel niet hoe het snel kan aangroeien maar hoe moet ik het hebben bij een wedstrijd??
Er staat in de reglementen echt nergens dat je met een lange staart moet starten dus gewoon met een korte staart aantreden in de ring. Bovendien zijn de meeste jury's ook niet volslagen achterlijk dus die kunnen zelf bedenken waardoor dat komt en zullen het je echt niet aanrekenen.