Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ThaGirl schreef:Hier is het vaak zo dat wanneer je het gewoon niet aanvraagd en er niemand melding van doet (buren, als ze bezwaar hebben), dan krijg je er in principe geen gezeur over.
Maarja dit is ook wel echt een buitengebied, dat zal bij jullie misschien wel anders liggen..

.
.
anneliesdj schreef:@ NatasjaM; Zand storten mag gewoon hoor, het is juist de omheining die niet mag. Dus als je je bak omheind wil hebben heb je een probleem, maakt dat niet uit dan kun je bv wel gewoon dressuurhekjes plaatsen.
anneliesdj schreef:Tjah, afrastering kunnen ze niet verbieden, als zand niet mag kun je toch ook op gras rijden? Heb je minder snel last als het te nat wordt...
Maar hoe het zit met landschapswaarde weet ik niet, gelukkig heb ik er geen last van. De eigenaar van de paarden die ik rijd is een half jaar geleden verhuisd en bezig het nieuwe huis te verbouwen. Heeft een agrarische bestemming en hij mag er niets bijbouwen, alleen oude gebouwen plat gooien en op dezelfde oppervlakte(of ter grootte van) iets nieuws bouwen. Gelukkig staat er een heleboel aan oppervlakte dus hij kan straks een mooie grote schuur bouwen met voldoende boxen en opslag. Hoe het zit met de bak weet ik niet, dat is nu nog gewoon een afgerasterd stuk grasland en als het niet omheind mag worden blijft dat gewoon zo denk ik.