nieuwe trailerbodem wie weet een niet te duur adresje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snellemerlin

nieuwe trailerbodem wie weet een niet te duur adresje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 07:53

Ik heb een nieuwe bodem in mijn tweepaards wesco nodig. de trailer is verder goed.
Ik woon in overijssel ( vlakbij ommen) en zoek eigenlijk een particulier die dit goed kan en net even wat goedkoper is dan een officieel bedrijf. wie kent er zo iemand?

ikke

Re: nieuwe trailerbodem wie weet een niet te duur adresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 08:32

Goedkoper kan ik het zeker niet, wel beter. Houdt er rekening mee dat zoiets gewoon 500 - 600 euro kost, ook voor een handige particulier; uitgaand van een 25mm meranti plaat 153x305. Als je trailer groter is, reken op 150 - 200 euro meer, omdat je dan twee platen moet gaan verzagen en pas maken op de constructie van de trailer.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 08:45

Wij hebben er toendertijd eikenhouten planken (meende 3 cm dik) in gelegd met daar overheen een rubberen mat. We waren toen nog geen 200 euro kwijt. Zijn gewoon bij een houthandel geweest die hebben toen alle planken op maat gemaakt voor ons.

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:09

Is de veiligheid van je paard niet belangrijker dan je portemonnee? Ik zou naar een erkende trailer dealer gaan en daar een nieuwe bodem in je trailer laten zetten. Dan weet je zeker dat je nog jaren veilig op pad kan!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:12

Bonique schreef:
Is de veiligheid van je paard niet belangrijker dan je portemonnee? Ik zou naar een erkende trailer dealer gaan en daar een nieuwe bodem in je trailer laten zetten. Dan weet je zeker dat je nog jaren veilig op pad kan!

waarom zou je dat niet zelf kunnen?

scheelt erg veel geld Ja en je kan dezelfde materialen gebruiken.

als je het zelf kan of iemand die het in z`n vrije tijd doet is dat echt stukken goedkoper en net zo goed Knipoog

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:13

Bonique schreef:

Als je handig genoeg bent kun je het zelf ook doen. Erkende bedrijven zijn niet altijd beter Rolleyes

wenneke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 14:23

ene op googel zoeken

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:58

mijn buurman heeft een nieuwe bodem in de trailer zelf gemaakt van dikke betonplex platen.
dit werkt heel goed en gaat niet rotten en is altijd goedkoper dan het ergens laten doen.
je moet er natuurlijk wel handig in zijn, als het skelet van de trailer nog gewoon hard is en niet rot kun je die platen in princiepe gewoon bevestigen.

succes Knipoog

snellemerlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 16:29

dank jullie allemaal, ik heb iemand gevonden die het vaker heeft gedaan. als het goed is, is ie volgende week weer piekobello! toch nog sneller dan ik dacht dus...!

snellemerlin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 16:30

er kan dus een slotje op dit onderwerp!