Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
L_ola schreef:Het gaat toch niet om wat andere van jou paard vinden? Het gaat er toch om ofdat jij hem/haar lief vind? Beetje raar topic.

Matsjo schreef:Ik vind het wel een leuk paard hoor, alleen zou ik echt wat aan die manen doen

maar dat is mijn mening hoor
ondeugend koppie
ja beetje onbespierd en dat komt inderdaad wel! Trainen trainen uitbrengen plezier hebben!!! en ben benieuwd hoe hij er over een jaar uit ziet!!succes
Maar dat is helemaal jou keus wat je daar mee doet!! 
JuravelOX schreef:Ik denk dat Matsjo bedoeld met manen doen: toiletteren!! manen trekken tot op hand breedte dat je mooie knotties ken makenMaar dat is helemaal jou keus wat je daar mee doet!!
daarom heb ik me aangemeld op bokt voor tips
en ben op zoek naar een instructeur/instructrice.. de vorige stal waar ik stond dachten allemaal dat het onmogelijk was om met dit paard iets te beginnen..HA pech voor hun want in een jaar tijd ben ik al ver met hem gekomen.. heeft me nog nooit eraf gegooid.. hij is heel volgzaam maar wel eenkennig.. naar de mensen op de vorige stal was ie altijd aan het bijten en keihard op af aant rennen..halve meter voor ze stoppen..en dan omdraaien bokken en wegrennen :p
Alleen zou ik idd ook de manen trekken.