Nieuwe stalling, instructrice mag niet mee.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MilesNF

Nieuwe stalling, instructrice mag niet mee.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 20:04

Ik moet op zoek naar een nieuwe stalling en heb er een paar bekeken.
Tot nu toe vielen ze snel af, tot vanavond.
De stal voldoet aan al mijn wensen, goede bak (zelfs een binnenbakje), ruime stallen, mogelijkheid tot vlas en het belangrijkste; ook in de winter naar buiten.
De staleigenaresse is ook heel vriendelijk en alles ziet er goed verzorgd uit.
Alleen... mijn instructrice mag niet mee. En laat ik nou juist heel tevreden over haar zijn, ik vind haar goed lesgeven en ze kan mij goed stimuleren.
Ik kan daar wel les nemen van iemand die ook gediplomeerd is en zelf op goed niveau rijd, maar het moet maar toevallig klikken.
Maar aan de andere kant, vind ik nog een stal hier in de buurt die net zo fijn is als deze.
Misschien dat andere bokker hierover meningen/adviezen hebben.

marlady

Re: Nieuwe stalling, instructrice mag niet mee.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 20:21

Ja dat is erg vervelend als je op deze stal nooit van een andere instructrice les kan nemen dan degene die ze daar hebben. Het moet idd maar net klikken met een instructrice en ik vind het bovendien nuttig eens in de zoveel tijd van instructrice te wisselen. Is het niet mogelijk dat je op een andere locatie lesneemt van je eigen instructrice?

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:51

Dat is niet zo handig inderdaad.. Ik zat er ook aan te denken ja, is er niet een andere locatie waar je les kan krijgen? Of je moet een keer gaan kijken bij een les die die instructrice bij die stal geeft, dan kan je kijken of je dat wilt.. Lachen

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 07:30

is er een andere locatie in de buurt waar je les zou kunnen rijden?
anders zou de stal voor mij al afvallen...
ik bepaal zelf van wie ik les krijg , tis al moeilijk genoeg om iemand te vinden waar het mee klikt en die goed les geeft ...

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 08:47

tja, ik vind het maar raar dat je niet zelf mag beslissen wie je les komt geven.
je hoort dit wel vaker, maar ik vind dat niet kunnen want je betaalt immers al genoeg aan hun voor pension.
maar aan de andere kant als dit de stal is waar je naar opzoek bent en er is verder niks dan heb je weinig keus he.
waarom vraag je niet een keer van te voren een proefles aan om te kijken of het klikt en of het je wat lijkt, en dan besluit je vanuit daar.
ga ook eens kijken naar de lessen die ze geeft, hoe gaat ze met de klanten en hun paarden om en lijkt het wat voor jou?

heel veel succes. Knipoog

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:59

Het zou voor mij een reden zijn om niet bij een bepaalde stal te gaan staan. Ik wil zelf kunnen bepalen hoe en van wie ik les krijg.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:24

Ik ga zelf op locatie lessen maar als dat niet mogelijk is, vind ik het ook belangrijk mijn eigen instructeur te kunnen kiezen. Voor mij is het zeker een reden om niet voor een stal te kiezen.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:28

Hier hetzelfde, zou voor mij echt een betekenen dat ik ergens anders zou gaan kijken. Ik kies zelf wel van wie ik les heb. Wat bij mij op stal wel verplicht is, is een bijdrage betalen als je een andere instructeur van buiten haalt. Die is 5 euro per uur, en dan heb je één van de bakken voor jezelf ( in principe de binnenbak ).

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 14:16

dus dit betekent dat je niet zelf mag beslissen van wie je les krijgt? dat is nogal zot eigenlijk
zou ook voor mij een reden zijn om er niet voor te kiezen, als je zelf niet mag bepalden van wie je les krijgt.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 16:55

Bedankt voor jullie meningen. Ik heb besloten dat ik maandag eens ga kijken hoe ik vind dat zij lesgeeft.
Ik vind de stal echt ideaal, maar zonder goede les ben je natuurlijk nergens. Ik hoop gewoon heel erg dat ze bij ons past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:57

Kun je niet ergens anders naar toe gaan voor les, waar je de bak huurt en je toch van je huidige instructrice les krijgt?
Of evt bij haar aan huis

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 20:27

Dat kan niet in de buurt en ik heb helaas geen trailer.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 20:36

Je zou je nieuwe stalhoudster aan kunnen bieden om een vergoeding te betalen voor gebruik van hun rijbaan gedurende je lessen van de "oude" instructrice. Dat vreemde instructeurs niet "zomaar"les kunnen geven daar, kan ik me best wat bij voorstellen. Het is toch hún accomodatie waar een ander zijn geld in staat te verdienen....... (en de verlichting betaalt in sommige gevallen)