Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marieke1982 schreef:Ja natuurlijk bedoelt ze hennep als strooisel (de mannelijk plant).
Hennep om te roken (de vrouwelijke plant) is veeeeeeeeeel duurder in de aanschaf. Zou toch een beetje zonde van het geld zijn om dat ik je stal te gooien. hahaha

marieke1982 schreef:Ja natuurlijk bedoelt ze hennep als strooisel (de mannelijk plant).
Hennep om te roken (de vrouwelijke plant) is veeeeeeeeeel duurder in de aanschaf. Zou toch een beetje zonde van het geld zijn om dat ik je stal te gooien. hahaha
Ladygiroc schreef:marieke1982 schreef:Ja natuurlijk bedoelt ze hennep als strooisel (de mannelijk plant).
hahahahahahahahahaha worden de paarden wel lekker rustig van denk ik.!!

Lynn_Nikita schreef:en wat wil je daarmee doen?? roken, kleding van hebben,voor je paard gebruiken je bent erg onduidelijk in je vraag
) en Rasody getwijfeld en uiteindelijk voor Rasody gekozen i.v.m. de afvoer van de mest. Degene waar wij de mestkar naartoe brengen had liever koolzaadstro dan hennep in z'n mesthoop. Misschien is dat iets om rekening mee te houden? 

MarjaR schreef:Waar koop je dat hennepstrooisel en hoeveel gebruik je ervan voor een box van 3x3 m?
die loopt alles doorelkaar) blijft de stal erg netjes.