Hallo!!
Ik heb al meteen een vraagje voor jullie!
Aangezien ik in blijde verwachting ben van mijn eigenste paardje heb ik natuurlijk ook gezorgd voor een plaatsje voor haar... Na lang zoeken en wikken en wegen denk ik dat ik voor deze optie zal gaan:
Het is niet zo ver van waar ik woon en al helemaal niet ver van waar mijn vriend woont en donderdag ga ik even langs om te kijken hoe het er allemaal uitziet maar dit kreeg ik alvast terug via mail:
"
De stallen en weide zijn in de maandelijkse huurprijs inbegrepen, voor het voer moet U zelf zorgen.
Momenteel staan er twee paarden en komt er nog een derde bij.
De weide is per direct huurbaar, maar mijn twee vaste stallen zijn reeds bezet.
Dus is het alleen de weide en loopstal.
Hengsten en agressieve paarden zijn wel niet welkom.
De prijs blijft 80 euro voor de weide en de loopstal (dit is niet veel geld in vergelijking met wat anderen durven vragen).
De loopstal kan worden afgesloten, zodat ze 's avonds mooi binnen zitten.
Je kan altijd bij je paard dat is geen probleem.
Er is een kleine piste, het is wel gras.
Ik heb springstaanders staan, ben wel nog op zoek naar balken, die staan voor je ter beschikking.
Er zijn mooie wandelroutes die hier niet ver vandaan lopen, de anderen die hier met een paard zitten, gaan ook graag wandelen.
Ik heb vroeger ook heel veel paard gereden (op jumping) en kan je altijd bijstaan indien je vragen hebt.
Ik ben er natuurlijk ook tamelijk mee bezig, ik laat ze bijvoorbeeld 's morgens uit en eventueel 's avonds binnen.
Je kan natuurlijk altijd afspreken met de anderen om samen het mesten van de stallen te doen.
En samen het voeder aan te kopen.
"
Wat denken jullie? Als het er allemaal goed uitziet is het dan te doen voor een veulentje?
Ze is gewoon van tussen andere paarden te staan, is opgegroeid ermee enz...
Groetjes!
Ikke