Er zit nu een scheurtje van zo'n 5 cm in de stof. Hoe kan ik dat het beste repareren zonder dat de waterdichtheid van de deken verloren gaat? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Er zit nu een scheurtje van zo'n 5 cm in de stof. Hoe kan ik dat het beste repareren zonder dat de waterdichtheid van de deken verloren gaat?
luna81 schreef:tentdoek reparatie setje!
shemar schreef:Je hebt volgens mij ook speciaal tape wat je mee kan naaien, dat plak je er overheen.
Wel erg zonde zeg..
Mijn paard houdt niet van aangeklede soortgenoten terwijl ze zelf in een ecczeemdeken loopt
. Heb haar nu apart gezet met een lijntje. Maar goed, waar haal ik die tape? Royaltjuh schreef:Je hebt bij Divoza speciaal spul, een soort lijm wat je erop smeert. Het wordt hard en waterdicht! Zo plak ik mijn dekens ook, werkt perfect, goed erop smeren en je hebt géén lekkage.
Aan de achterkant/binnenkant van de scheur moet je tape plakken om te voorkomen dat de scheur weer openscheurt. Daarna aan de buitenkant dat lijmspulletje erop, kan zo maar kan ook met een lapje (maja dan zit je weer met de kleur). Dat lijmspul wordt hard en dr komt geen druk meer door. Van Rambo is het geloof ik, staat wel op hun site dacht ik.