Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(Ik ben de eigenaar van de merries en de ruin
)

HEVIGxxMAF schreef:Het kan er misschien aan liggen, als jou paard een schimmel is en de rest van de groep niet dat het daardoor komt. Ik weet het niet zeker hoor! Maar ik heb dat wel veel op bokt gelezen, dat komt dan omdat ze in de natuur teveel zullen opvallen (Wit is dan fel zegmaar) en dan als laagste in de rang staat.
En als jou paardje daar last van heeft en altijd het minste krijgt?
Ik hoop dat je een oplossing ervoor vind

_Rapido_ schreef:HEVIGxxMAF schreef:Het kan er misschien aan liggen, als jou paard een schimmel is en de rest van de groep niet dat het daardoor komt. Ik weet het niet zeker hoor! Maar ik heb dat wel veel op bokt gelezen, dat komt dan omdat ze in de natuur teveel zullen opvallen (Wit is dan fel zegmaar) en dan als laagste in de rang staat.
En als jou paardje daar last van heeft en altijd het minste krijgt?
Ik hoop dat je een oplossing ervoor vind
Dat is niet waar. Het gaat gewoon om het karakter![]()
Als die andere paarden allemaal dominant zijn en pittige tantes heeft jou
paard geen kans om er tussen te komen, dan wordt ie de laagste rang en
daar kan ie niet goed tegen ...
EngeltjeS schreef:is dit paard in 1x in de kudde gegooit ? dan snap ik hem wel
laat hem eerst eens een vast vriendje hebben, een die ook lager is kwa rangorde. eerst een weekje met hem in de wei staan
dan heeft ie meer steun.
succes!
Maargoed, eerst maar eens kijken hoe dit nu gaat... LindyH schreef:Marleen, eigenlijk zouden Nugget en die zwarte uit de andere groep gewoon moeten ruilen. Dan heb je dat kleurprobleem in ieder geval niet meer. Een groep 'Slegs vir blankes'.
LindyH schreef:Het lijkt erop dat mijn paard het helemaal niet leuk vindt om in een groep te staan. Hij is erg afgevallen. De dierenarts kon maar niet vinden wat het was, en heeft nu geadviseerd om hem een tijdje alleen te zetten om te kijken of hij dan weer wat aankomt. Hij denkt dat mijn paard de stress (pikorde) van de groep misschien niet aankan.
Heeft of kent iemand een paard die dit ook heeft? Is het dus zo dat je je paard niet altijd een plezier doet door hem in een groep te zetten?
!
. Ze laten zich makkelijk intimideren lijkt wel.HEVIGxxMAF schreef:Het kan er misschien aan liggen, als jou paard een schimmel is en de rest van de groep niet dat het daardoor komt. Ik weet het niet zeker hoor! Maar ik heb dat wel veel op bokt gelezen, dat komt dan omdat ze in de natuur teveel zullen opvallen (Wit is dan fel zegmaar) en dan als laagste in de rang staat.