Op de manege waar ik voorheen stond, werd ook regelmatig gesproeid in de buitenbakken met tapijtsnippers. Dat was ook wel hard nodig in de zomermaanden omdat het anders veel te stoffig werd.
op mijn vorige stal hebben ze ook tapijtsnippers in de buitebak, daar wordt ook gewoon gesproeit. het hoeft trouwens volgens mij wel minder vaak dan als je alleen zant hebt.
Ik heb hier ook tapijtsnippers . Het einige nadeel schijnt te zijn dat ze niet gesleept kunnen worden... moet daarbij wel zeggen dat het ook niet nodig is. Toen iedereen met de afgelopen regen me zwembandjes moest rijden was mijn bak gewoonweg perfecto... ben erg tevreden
zal even de goede site zoeken staat op een bordje buiten ben zo terug
bij ons op de pensionstal ook tapijtsnippers...ik vindt het super inderdaad met regen geen plassen en ook in de winter geen bevroren bak..en ach dat stof zomers....beetje sproeien
bij ons op stal hebben we ook van die snippers maar die worden bij ons niet gesproeid! (t'is me eigenlijk ook nooit opgevallen dat het stofte )
vind het zelf ook ideaal want wij hadden daarvoor altijd een kledder natte buitenbak of bevroren buitenbak en aangezien wij geen binnenbak hebben is het ideaal
Ik zal het eens door geven aan de stal eigenaar dat het nogal verschilt met sproeien. De een doet het wel en de andere weer niet. Maar bedankt voor jullie reactie's tot nu.