(Bij mijn merries de uiers reinigen doe ik regelmatig even, dat gaat gewoon supergemakkelijk)
Graag even praktisch advies
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
Urko schreef:Ik heb het bij al m'n verzorgponys (3 ruinen) en nou mijn eigen pony (ook ruin) nog nooit gedaan en ik ben het ook niet van plan om te gaan doen!
Urko schreef:Ik heb het bij al m'n verzorgponys (3 ruinen) en nou mijn eigen pony (ook ruin) nog nooit gedaan en ik ben het ook niet van plan om te gaan doen!
claud1 schreef:Mochten ze moeite hebben met schachten (penis laten zakken) dan heb ik vernomen van een kennis dat bruin bier geven kan ontspannen en zodoende het uitschachten bevorderd. Mischien heb je hier iets aan!
! Dus dat is ook de achtergrond van mijn vraag: moet ik gewoon wachten tot hij zelf een keer zover is? Ik las overigens in een ander topic dat blijkbaar ook de koker schoongemaakt moet/kan worden als de penis niet is uitgeschacht?simodi schreef:claud1 schreef:Mochten ze moeite hebben met schachten (penis laten zakken) dan heb ik vernomen van een kennis dat bruin bier geven kan ontspannen en zodoende het uitschachten bevorderd. Mischien heb je hier iets aan!
Nou, hij heeft er geen moeite mee, maar niet op het moment dat ik vind dat het moet gebeuren! Dus dat is ook de achtergrond van mijn vraag: moet ik gewoon wachten tot hij zelf een keer zover is? Ik las overigens in een ander topic dat blijkbaar ook de koker schoongemaakt moet/kan worden als de penis niet is uitgeschacht?
Wat een onderwerp ... ik vind het al zo'n onsmakelijke bezigheid .... brrrrr !

zn penis vastpak en dan met mn andere hand grofweg de velletjes eraf rag hij het niet zo erg vind. En dat gaat nog veel makkelijker
. Had al afgesproken dat mijn man dit klusje maar moest doen (het is eigenlijk zijn paard!!!), maar ja, ik blijk toch wel regelmatig degene van het poetsen en verzorgen te zijn en dan hoort t er bij he ...
isaja schreef:Ik ben ook al eens bezig geweest om zijn koker schoon te maken maar dat is me nog steeds niet echt gelukt![]()
Wel fijn om jullie tips te lezen.........heb vaak met een emmertje water en spons bij hem gestaan en aangeraakt maar er komt gewoon niets naar buiten
! Dat gevoel he, sta je daar naast je paard te wachten en kijken of je al iets ziet komen ....
.
simodi schreef:isaja schreef:Ik ben ook al eens bezig geweest om zijn koker schoon te maken maar dat is me nog steeds niet echt gelukt![]()
Wel fijn om jullie tips te lezen.........heb vaak met een emmertje water en spons bij hem gestaan en aangeraakt maar er komt gewoon niets naar buiten
Dat had ik dus precies ook, vandaar dit topic! Dat gevoel he, sta je daar naast je paard te wachten en kijken of je al iets ziet komen ....
.
simodi schreef:isaja schreef:Ik ben ook al eens bezig geweest om zijn koker schoon te maken maar dat is me nog steeds niet echt gelukt![]()
Dat had ik dus precies ook, vandaar dit topic! Dat gevoel he, sta je daar naast je paard te wachten en kijken of je al iets ziet komen ....
.
En iedereen maar kijken: 'Wat is zij aan het doen
'