Mickey schreef:Ik zou niet gaan. Ik reed vaochtend alleen nog maar met de auto over een weg, waar de wind op staat en werd al heen en weer geslingerd.
Ik zou gaan schrijven op een ponywedstrijd, maar die is afgelast omdat het onverantwoordelijk was om met de trailer te rijden.
waar in noord brabant zit je ergens?
Ik moet vanmiddag rond 16.00 naar Hapert dat is nog geen 5 km(of amper 4 km) bij mij vandaan, maar ik zie t niet echt zitten met de trailer!
mn moeder gaat vanmiddag eerst ff met de auto erheen, kijken hoe het gaat, moeten over n afgelegen weg met alleen weiland eromheen dus de wind is daar superhard!
maar ja de meesten kunnen ook te voet, het is een kringconcours dus iedereen woont dichtbij, alleen is die van mij een ramp om buiten mee te rijden, zeker met dit weer!dus aflasten zullen ze hier niet doen, die zeggen o dan kom je toch te paard?!
o en ik zag net iets staan over een caravan, maar een caravan weegt bijna nix!dus dat die slingert is logisch, een lege trailer zal ook meer slingeren, maar een trailer+paard is wel behoorlijk zwaar, dus niet te vergelijken met een caravan!
maar ik vind het ook maar nix om met dit weer met n trailer te rijden!