Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, dat ze vanaf 2008 niet meer zijn toegestaan, maar misschien is er een bokker die het zeker weet?

LiNdA1986 schreef:Ik weet er ook niks vanaf.
Maar hoop wel dat ze snel verboden worden.
Als je paard er 1 uur in moet valt nog wel mee, maar langer, nee... totaal geen bewegingsruimte en ruimte om te liggen is er ook niet. Alleen maar heel de tijd stil staan en je bijna niet kunnen bewegen. Nee, die stands zijn niks.
El_vis schreef:LiNdA1986 schreef:Ik weet er ook niks vanaf.
Als je paard er 1 uur in moet valt nog wel mee, maar langer, nee... totaal geen bewegingsruimte en ruimte om te liggen is er ook niet. Alleen maar heel de tijd stil staan en je bijna niet kunnen bewegen. Nee, die stands zijn niks.
idd, en dan heb je het nog niet eens over het psychische gedeelte, das echt niet gezond hoor, waar denk je dat zoveel paarden stalgebreken vandaan halen?
xMarit schreef:Ik had ook gehoord viavia dat ze per 2007 verboden zijn maar volgens mij geld dat alleen voor manege's die een aantal sterren hebben van de FNRS. Volgens mij vanaf 4, maar dat weet ik niet zeker. Ik hoop dat het helemaal verboden wordt!

massy schreef:ik hoop dat het verboden word ik ken 1 manege waar zo super kleine stands hebben en waarde paarden heel de dag buiten de lessen in staan.
in de winter staan ze bijna heel de dag in stands. alleen tijdens de lessen niet en als ze even in de paddock mogen. El_vis schreef:LiNdA1986 schreef:Ik weet er ook niks vanaf.
idd, en dan heb je het nog niet eens over het psychische gedeelte, das echt niet gezond hoor, waar denk je dat zoveel paarden stalgebreken vandaan halen?