ik heb blijkbaar de gave om overal stroom te krijgen zelfs als ik de paddestoel (oud ding) uit wil doen via het uit knopje krijg ik nog stroom terwijl niemand anders het krijgt.
Ik ben er pas echt bang voor geworden toen ik naar mijn pony geweest en ik wilde de wei uit dus ik pakte het handvat vast autsch enorme schok.
Ik was even vergeten dan na 5uur en meer stroom opstaat
.Ik werd er duizlig van maar ok wilde naar huis nog een keer de handvat vast gepakt, en ja hoor weer een enorme schok de tranen schoten in me ogen en ik begon echt te trillen
nouja even bij mijn pony rustig geworden
nog een keer geprobeerd en ja hoor weer een schok pff toen werd ik echt duizelig en begon alles te draaien.
eindelijk bij de 4e keer kon ik eruit .
Nou vind ik dit heel raar want er stond dus stroom op het handvat en Nee er waren geen uitsteeksels en de grond was droog,Nou heeft mijn moeder die stroomschok van na 5uur ook al een keer gehad en die werd er letterlijk ziek van
en de eigenaresse van het andere paard dat bij mij pony staat krijgt gewoon nooit een schok niet van het handvat van niets... lucky bastard
Mijn probleem is nou elke keer dat ik mijn pony wil halen moet er iemand mee zelfs met rubberen handschoenen durf ik het niet
zelfs als de draad uitstaat vertrouw ik het gewoon niet en word ik al zenuwachtig ,vandaag voor het eerst in maanden de paddestoel aan en uit gezet en geen schok wat was ik trots
Hebben jullie ook zo'n gave om alle schokken te krijgen nog meer mensen met dit ''probleem''?
wat zijn jullie ervaringen?
Maar ik bijt er altijd gewoon even doorheen, misschien komt dat ook omdat er bij ons niet verschrikkelijk veel stroom op staat.
.
We hebben nu dubbel draad vlak achter elkaar aangezien mijn shetlandveulen nog wel eens er onderdoor wou glippen als haar maatje de wei uit ging. Dat is dus extra moeilijk open- en dichtdoen. Zeker als je ook nog een onrustig paard vast hebt. Krijg dus ook regelmatig stroom.
.