Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jumpgirl schreef:Oké, rond de 400/500 in de maand, dat kan ik nog missen, maar ik wil gewoon graag de prijzen apart weten, zoals de verzekering, daarover vind ik nergens prijzen, alleen procenten. maar ik wil dus graag de prijzen weten.
Zadel, hoofdstel en dekens etc. zijn geen kosten die maandelijks terugkomen, dus die reken ik niet mee, want ik weet ongeveer wat daar de kosten van zijn. Het gaat mij dus puur om de kosten van de door mij boven genoemde dingen, die dus maandelijks/jaarlijks terug komen. En dan niet alles bij elkaar gerekent maar los van elkaar.
Kan iemand mij dat (ongeveer) vertellen?
jumpgirl schreef:Op de sites van verschillende verzekeringsmaatschappijen zag ik wel procenten staan, maar geen bedragen oid erbij vermeld.
Vonnie84 schreef:Ik vind dat jullie maar weinig betalen eerlijk gezegd.
Paard beslaan kost hier gewoon 85 euro.
Paard ontwormen voor 10 euro per keer. Ja, de goedkope zitten rond de 10 euro. Maar af en toe een goeie wormenkuur (Equimax of Equest Promax) zit rond de 20 euro.
Dan de tandarts. Kost bij mij toch echt 65 euro. Och en de verdoving + voorrijkosten van de dierenarts horen daar ook nog bij.
En dat een zadel eenmalig is. Dat is te hopen. Ik heb 3 zadels kunnen kopen in één jaar tijd, omdat hij er steeds uitgroeide.
Je kan beter goed ruim rekenen.
500 euro per maand is echt zeker wat je nodig hebt.