Ik heb nu een eigen weide en stalletjes weten te huren bij iemand, maar de hele boel moet geroneveerd worden.
Nu zei de eigenaar van het land tegen me, "laat die boom maar staan, die weert de vliegen" . Die had hij er dus speciaal ingezet rondom de stallen, onder het mom van dat die vliegen weert.
Nu moet ik gekgenoeg zeggen, dat de stallen vrijwel vliegvrij zijn, ondanks de vele, vele zooi die er ligt...zou het dan toch echt door die struiken/bomen komen?
Weet iemand of dit bestaat en hoe zo'n struik heet? Hij is niet hoog, heeft geen stam zoals een gewone boom, maar een vrij dunne stam met veel uitlopende takken die gesnoeid moeten worden. Hoog is hij ook niet, gok een meter of anderhalf a 2.
Moet het land nl helemaal laten maaien en ook de bosmaaier moet aan te pas komen voor de randjes, maar wil zeker weten of ik er goed aan doe om dat maffe ding te laten staan (neemt veel ruimte in beslag nl)..
Ik helaas geen foto ervan maken, althans, dat kan wel, maar krijg de foto's niet op de pc meer..(mar das iets voor een ander topic
)