waar zijn jullie geweest op ponykamp?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:39

ik ben nog nooit op ponykamp geweest, maar ik ga dit jaar naar manege de hoeve in elst (gelderland) en daar lijkt het me echt superrrrrr leuk1!

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:00

ik ben 3x ofzo naar de instructiekampen op het federatie centrum geweest, echt een SUPER aanrader

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:22

2x op een manege waar ik toen nog reed.....en nu 2x in Frankrijk: btw ook een superaanrader

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:17

kimmy schreef:
Ik ben een keer bij Jan Dolfing geweest in Vries, was wel leuk, maar wat echt een aanrader is, is in Terschelling. De barrage heette die manege geloof ik. We hebben daar vanalles gedaan, zelfs met de paarden gesprongen! Helaas waren de paarden toen niet zo heel erg leuk.


De Barrage...is idd leuke manege! Ik ben daar niet op kamp geweest, maar 2 weken met mn ouders op vakantie naar Terschelling een paar jaar geleden. Kheb toen 2 weken alleen maar op die manege gezeten haha, mocht ook gratis rijden enzo.. Maar echt goed georganiseerd was het niet toen, want ik was op een gegeven moment de gene die de paarden moest indelen voor de bosrit...beetje vaag!!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:20

Ik 4 jaar op mn eigen manege: Manege de Roosberg..opzich wel leuk hoor, maar khad t wel een beetje gezien daar..
En toen 2 jaar op Manege Molenzicht in Bergen op Zoom, was wel leuke manege, maar die mensen daar waren niet echt gaaf..
En nu voor het 3e jaar naar Stal 't Reelaer, dat is echt een aanrader voor iedereen, echt heel gezellig!!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:28

hoi mensuh ik ben het laatste jaar naar het ponykamp ROSWORLD geweest en dat is echt super cool Haha! . je leert western rijden, je gaat zwemmen met de paarden Haha! en buitenritten maken de leiding is tof en het is groot en super qaurterhorses

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:28

hoi mensuh ik ben het laatste jaar naar het ponykamp ROSWORLD geweest en dat is echt super cool Haha! . je leert western rijden, je gaat zwemmen met de paarden Haha! en buitenritten maken de leiding is tof en het is groot en super qaurterhorses

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:35

Ik ben een heeeeele tijd geleden op ponykamp geweest bij mijn toenmalige manege Filip Dros. En 3 jaar geleden bij de Roosberg, erg leuk!!!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:48

Het Lamoen, Manege Smit Passe, Manege de Eik, en een paar keer op de maneges/stallen waar ik toen reed. Deze zomer was de eerste zomer dat ik niet op ponykamp ging. Maar heb ik samen met wat anderen een 7-daagse trektocht gemaakt op de Veluwe wat helemaal super was Lachen

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:03

Ik ben vorig jaar bij Paardensportcentrum de Kempen in Eersel geweest, dat was een heel leuk kamp met veel rijden ( ong 4 uur per dag !!!) Ook veel gesprongen daar..
Dit jaar naar manege Bergemo in Heijen = the place to be!!! Echt geweldig daar!! Goede paarden leuke leiding leuke lessen en mooie buitenritten inclusief knoert harde midden tot rengallop!!!

Volgend jaar ga ik zeker weer naar Bergemo, ben nu al helemaal verslaafd Clown

-xxx- Djoonjte

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:56

ik ben vroeger keer achter elkaar naar de schuurgraaf in overasselt geweest.
In 2001 ben ik met Annetje naar de burght geweest.
En in 2003 ben ik met annetje naar silver-ranch geweest.

Was allemaal leuk.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:00

Ik ben in 2001 een weekje op ponykamp geweest bij De Burght!
Vond het toen best wel leuk!!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 23:30

heeeeeel lang geleden ben ik een paar keer in Beekbergen geweest, ik weet niet meer hoe de manege heet, maar Mieke van Tergauw was daar de eigenaresse geloof ik. Het was er heel leuk, we sliepen in een omgebouwde boot. (botel)
Ik ben ook een keer op trektoch in Bretagne (noordwest-frankrijk) geweest, dat was ook geweldig!! Je trekt dan door een prachtige omgeving van berghutje naar berghutje, heel bijzonder.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 01:01

Ik ben 5 keer op ruiterkamp geweest:
- De eerste keer bij de Roosberg in Bavel. Geen prettige ervaring gehad daar. Scheve mond
- De tweede keer bij de Hazelhorst in Den Ham. Best een leuk kamp.
- De derde keer bij Dekema in Gorredijk. Wel aardig.
- De vierde en vijfde keer bij Erve Meenderink boer. Dat was echt super! OK dan!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:33


Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:19

heeeeeel lang geleden ben ik een paar keer in Beekbergen geweest, ik weet niet meer hoe de manege heet, maar Mieke van Tergauw was daar de eigenaresse geloof ik. Het was er heel leuk, we sliepen in een omgebouwde boot. (botel)
Ik ben ook een keer op trektoch in Bretagne (noordwest-frankrijk) geweest, dat was ook geweldig!! Je trekt dan door een prachtige omgeving van berghutje naar berghutje, heel bijzonder.

Dat is Riant Haha!

monteaura
Berichten: 1477
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:39

Reem schreef:
Ik ben geloof ik 3 of 4 keer naar Hoeve La Marotte geweest! Heel erg leuk, voor de wat jongere kinderen.
Ik ben ook een keer naar Peerdespul geweest, dat vond ik wel leuk, maar ik ga er niet nog een keer heen. Daar staan alleen maar ijslanders.

Laatste zomer ben ik nara mijn eigen manege op ponykamp geweest. Dat was helemaal super en geweldig op mijn 'eigen' pony Julia! Maar daar ga ik volgend jaar niet meer heen, want Julia is weg en ik ben een beetje te oud, vind ik.


La Marotte Lovers echt fantastisch daar, ga dit jaar voor de 7de keer Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:02

Manege van Loon, Loon op zand, '93
Manege de Burght, Barnevel, '96

Vond Barneveld het leukst omdat je daar heel veel vrijheden had. Ook werd er erg veel gedaan zonder dat je van die allemachtig grote groepen had (10 ofzo max)
Ook een hele mooie accomodatie.