Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar kun je niet afspreken ofzo dat je tussen 10 en 1 uur daar bent? Of in de ochtend vroeg?
) 

. Als je paard ziek is mag je er gewoon naar toe, maar de staleigenaresse heeft veel verstand van paarden en wil er dan ook tijd in steken. Mijn paard had erge koliek en mocht gewoon komen op zondag. Mn pony werd verkocht op zondag, en ook toen was het natuurlijk geen probleem om te komen. Silence schreef:Ik ben het wel met wat voorgangers eens.
Het is jouw paard, dus dan vind ik ook dat je daar heen moet kunnen wanneer JIJ wilt.
Als de pension-eigenaren niks willen doen op zondag, hadden ze in mijn ogen een ander bedrijf moeten beginnen.
Ik zou het niet doen.
Myra1 schreef:Ik zou dus nooit op zo een stal gaan staan. Wat dat betreft ben ik toch al allergisch voor openingstijden. Het is mìjn paard en daar wil ik naar toe kunnen wanneer ik wil.
_rosita_ schreef:Silence schreef:Ik ben het wel met wat voorgangers eens.
Het is jouw paard, dus dan vind ik ook dat je daar heen moet kunnen wanneer JIJ wilt.
Als de pension-eigenaren niks willen doen op zondag, hadden ze in mijn ogen een ander bedrijf moeten beginnen.
Ik zou het niet doen.
nou goed... ik zie het andersom.
de plek die ik bedoel is schitterend, paardjes 24-7 buiten, een kudde, voldoende ruwvoer en bomen/bosjes om uit de zon/wind te staan.
die meneer heeft dat bedrijf, ík ben degene diue beslist of ik dat wel of niet doe.
ik zie het dus omgedraaid van jou. als jij op zondag wilt komen, ga je daar dus niet staan.
)