ik kon kiezen alleen, of met nog 1 paardje of in een groep.
ik heb gekozen voor de groep. Alleen wordt hij depri, naja zal wel mee vallen. ALs hij samen met 1 staat wordt hij zo klever bij dat paardje. (daar ken ik hem goed geneog voor
)Maar nu komt het.Ze zei dat het ook mogelijk was eerst in een kleine groep en daarna samen met de rest. Nu zit ik te denken kan het ook gewoon in 1x in de groep? Als bij de stal waar ik nu sta een paardje komt. GAat die ook gelijk de grote groep in. En er is nooit wat ernstig gebeurd.
Of moet ik hem toch maar eerst met een kleinere groep (weet niet hoe groot die is)
Mijn hafje is heel sociaal. hij ken met alles. merrie's, ruinen, hengsten weet ik niet
maar vast ook wel want hij is zelf pas op zijn 6e geruind. veulens. Echt maak hem niks uit. groot of klein hij kan met alles. WEl is hij aventoe wat dominant. Maar niet gemeen dat hij een paard uit het weiland trapt ofzo.Hij wilt graag de baas zijn, maar weet hij at het niet lukt dan vind hij het ook best, en laat hij dat paard met rust. Voor merrie's heeft hij wel wat ontzag. Hij heeft ook geen neigingen tot dekken,
dus wat zouden jullie doen?
gewoon gelijk in de grote groep, of eerst in een kleinere.