Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoepje krijgt ie dus niet....

en vind het erg lekker om aangehaald te worden. Dat deed dus prompt iedereen zodra ze in dat bakje stond.
en mijn paardje wordt daar weer niet zo blij van. Gelukkig is het nu weer over, ze staat ook op een andere stal, zonder bakje, dat helpt.

Bud vindt het niet erg, vindt het allemaal wel best 
Was gewoon erg benieuwd. Ik weet nl. van mijzelf dat ik té knuffelig met mijn paard ben. En werd daar gisteren op gewezen.. Nu hoor ik dus van meer mensen wat de consequenties zijn. Ik pas nu wel op met knuffelen. Tuurlijk. Als ik in de stal stalen ze is lief, krijgt ze heus wel een knuf. Maar na het rijden een half uur voor de stal is dus idd niet zo slim!! Thanx iedereen
) maar dan merk ik meteen dat hij meer wil, hapt zoekend in mn handen enzo.. Heel druk en actief op zoek 

is nergens voor nodig, het is geen knuffelbeer. En als het paard lastig word of er gebeurd wat is het de schuld van het paard terwijl je het zelf al die tijd goed vond.
Hou het leuk, blijft het paard je ook leuk vinden en als leider zien!!!!!! 
Vooral als je daarmee het rijden nog ietsje langer uit kunt stellen
Oscar schreef:Wat is dat toch met die paarden van jullie, dat ze allemaal willen knuffelen ?![]()
Mijn paard wil nooit echt knuffelen.
. Maar knuffelen? Nee hoor, daar moet meneer niks van weten
. Tja, 't is natuurlijk ook wel een èchte kerel he
.
.
Maar ik geef hem niet egt knuffels enz omdat hij daar niet egt de pony voor is
hij doet soms lief en dan in 1 keer hap.. En daar gaat je jas
maar hij houd wel vanaandacht dus.. gewoon dat lekkere tutteleluh poetsen enz..
... Ik denk dat het ook niet goed is al je pony teveel verwent! menespride schreef:Laat het paard alsjeblieft PAARD. Jullie lijken wel penny meisjes!!!!![]()
Gewoon poetsen, rijden, appel of wat anders na het rijden in de voerbak en wegwezen. Al dat fleppen met je paardis nergens voor nodig, het is geen knuffelbeer. En als het paard lastig word of er gebeurd wat is het de schuld van het paard terwijl je het zelf al die tijd goed vond.
Hou het leuk, blijft het paard je ook leuk vinden en als leider zien!!!!!!