Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
misscandy schreef:oh ik woon in groningen is mischien overal anders
ik weet t niet
goeroe schreef:Dat is er wel al hoor, wij hebben al een hele vracht op zolder liggen. Houd er alleen wel rekening mee dat je na het hooien een week of zes moet wachten voordat je het mag voeren.
Armani88 schreef:goeroe schreef:Dat is er wel al hoor, wij hebben al een hele vracht op zolder liggen. Houd er alleen wel rekening mee dat je na het hooien een week of zes moet wachten voordat je het mag voeren.
meestal laten ze het een week of 5/6 op land liggen
Lijkt me met de huidige wisselvallige weersomstandigheden ook niet handig. Je mag nu al blij zijn dat je het hooi droog van het land krijgt. misscandy schreef:oke
ik woon hier ook nog niet zolang
weet de weg ook nog niet
zal wel verder zoeken dan
Ik denk dat er straks weer een hoop boeren gaan hooien. In mijn omgeving zie ik genoeg gras, maar veel boeren durven het denk ik nog niet aan met dit weer. Als we even een droge periode krijgen komt dat wel weer.
Succes!

Armani88 schreef:goeroe schreef:Dat is er wel al hoor, wij hebben al een hele vracht op zolder liggen. Houd er alleen wel rekening mee dat je na het hooien een week of zes moet wachten voordat je het mag voeren.
meestal laten ze het een week of 5/6 op land liggen