ik rijd nu in de L1 en wou vragen of jullie tips wouden geven over de wijze van rijden van mij.
ook heb ik een vraagje hoe je de manen en de staart het beste wit kan krijgen
Hier een foto

Groetjesss..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Ik vind het wel een erg leuke pony, ik denkdat je voor het mooie je beugels wat gaten naar benede kan doen, want je zit nu meer als een springruiter

gohya schreef:De manen en staart regelmatig wassen met een shampo waar kamille in zit.En regelmatig goed uit borstelen.Wij hebben een schimmel en haar staart was zo vies,helemaal bruin/geel.Heel goed uit geborsteld en een paar keer gewassen,en nu heeft ze weer een mooie witte staart.
Roxyy_Sylvia schreef:Haaii...
ik rijd nu in de L1 en wou vragen of jullie tips wouden geven over de wijze van rijden van mij.![]()
ook heb ik een vraagje hoe je de manen en de staart het beste wit kan krijgen![]()
Hier een foto
Groetjesss..
Oliebeer schreef:ehm, ik heb mijn handen íets hoger, niet veel, maar je moet je handen ook niet té laag houden. (beter te laag dan te hoog hoor) en, (niet dat ik het zelf nog zo fantastisch doe hoor) kapstokjes, je voeten iets rechter. Verder rij je echt fantastisch en leuk paardje!
Wat je ook kan doen om die mestvlekken uit de vacht te krijgen is is een beetje witte poeder (of meel) door de vacht heen te borstelen, wel er weer goed uitborstelen natuurlijk, ik hoop dat je er wat aan hebt
linnie28 schreef:doe het met een lekkere baby shampoo helpt bijna altijd goed inlaten trekken en dan uit spoelen maar je kan het dan het beste 2 keer achter elkaar doen
maar word de staart daar echt witter van? wat voor een merk dan?
Haar staart is nog steeds wit, heb ze 1 1/2 maand geleden gewassen! Dat is heeel wat voor haar, want binnen 5 minuten ligt ze na het rijden in het land te rollen...