wat kan ik het beste doen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

wat kan ik het beste doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-02 19:19

hoi

weten jullie misschien wat ik het beste kan doen

ik zit op een mange maar daar leer ik niet echt veel mee r maar het is super gezellig en de paardjes kan ik al helemaal niet missen

maar ik wil verder in de sport maar nu heb ik ook een leuke mange gevonden me vriendin zit er ook en ik leer er veel meer maar ik ken niemand en dus anders op me oude mange de sfeer is anders

wat kan ik nu het beste doen

op me oude mange blijven Verward of die andre mange Verward

Huilen xxxxxxx Huilen

sharon

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 19:35

Misschien kan je gewoon eens proefrijden op die andere manege, dan kan je altijd nog kijken wat je leuker vind. Als je echt verder wil zou ik toch voor die nieuwe manege kiezen, je leert er vanzelf wel weer mensen kennen, en er zit toch al een vriendin op Lachen, en tussen al die paardje's zullen vast wel weer leuke zitten

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 10:53

Als ik jou was zou ik dit ook op de manege waar je nu rijdt kenbaar maken. Wellicht zijn er andere lessen waar je in past, of kan de instructeur/instructrice de les aanpassen. Er zullen toch wel meer mensen zijn die serieus met de paarden aan het werk willen?

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 11:22

ik zou denk ik ook gewoon eerst een proefles nemen. Kan geen kwaad, en daarna kunje altijd nog kijken naar welke manege gaat. En op de nieuwe manege leer je vanzelf ook weer nieuwe mensen kennen.

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-02 14:05

ik heb nu 2 proeflessen genomen en ik leer er meer maar ik vind de sfeer nog steeds niet erg gezellig

en morgen ga ik nog even langs me oide mange vragen of ik ook in een andre les kan waar ik veel meer leert!

allemaal

hartstikke bedankt

ik laat jullie morgen of overmorgen horen wat voor mange ik kies

xxxxxxxxxx

sharon