ik zoek een bak om in te kunnen rijden in Putten!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marleenA

ik zoek een bak om in te kunnen rijden in Putten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 17:11

Ik sta met mijn paarden op een boerderijtje in Putten (vlakbij het bos omgeving Drosteweg/Veenhuizerveldweg/Voorthuizerstraat)

Omdat ik bezig ben mijn jonge paard in te rijden zoek ik een rijbak met een stevige bodem, waar ook met slecht weer goed in te rijden is. Een binnenbak zou helemaal ideaal zijn! Ik wil er uiteraard een bedrag aan huurgeld voor betalen.

Wie heeft, of weet nog een goede bak waar ik af en toe een uurtje gebruik van kan maken?

Misschien wil je graag af en toe tegen deze kanjer aankijken Wow!

Afbeelding

Als je iets weet, hoor ik het graag Haha! Haha! Haha!

marleenA

Re: ik zoek een bak om in te kunnen rijden in Putten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 11:35

Er zijn toch best veel mensen die hier in de buurt hun paard hebben? Is er niemand die iets voor me weet? Ook niet als je heeeeeeeeel hard nadenkt Gestoord Gestoord Gestoord

Afbeelding

Tanja

Re: ik zoek een bak om in te kunnen rijden in Putten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 13:47

Je topic hoort thuis op eenmaal andermaal alleen kun je daar nog niet posten omdat je nog niet genoeg nuttige berichten (25) op het tabblad informatief hebt. Topic omhoogschoppen is ook niet toegestaan.

Lees de regels nog eens goed door, zorg dat je genoeg nuttige posts hebt en open dan een topic op de juiste plaats.
Hier een slotje Lachen