Namen van de dravers op www.bokt.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manzano

Berichten: 23959
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:03

Haagsemeid schreef:
O'Reily Star ken ik ook van Willem Pijl! Das tevens ook onze hoefsmid Haha!
Alleen O'Reilly is niet van Roeling maar als ik het goed heb van Star Stables


O'reilly is van Schouten Holding. Echt superpaardje. Het is een hengst, maar dat weet ie zelf niet Haha!. Ondanks dat ie nu toch echt jaar of 5/6 is (wat is de O inmiddels ). Maar Manzano Star is the best Lovers, die stond ook Willem vd. Pijl, maar is inmiddels verkocht en is nu recreatiepaardje. Ik heb zelf ook heel lang geholpen bij Willem, vandaar dat ik ze ken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:16

Onze Ameretto heeft als vader een volbloed Arabier en als moeder een volbloed draver. Zie foto's in mijn profiel.

De moeder van Ameretto heet Dieuwke (is dus van '86) en is donkerbruin. Haar vader is Manza Buitenzorg en haar moeder is Rosalien (v. Heres). Dieuwke heeft drie volle broers, een volle zus en twee halfzussen die allemaal op de baan hebben gelopen. Vooral Frouwke en Gibraltar hebben het goed gedaan en ook moeder Rosalien heeft het nodige gewonnen. Deze info heb ik via de NDR. Dieuwke zelf was niet snel genoeg voor de baan en is daarom als rij- en fokpaard verkocht.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 18:23

manzano"]
[quote="Haagsemeid schreef:
O'Reily Star ken ik ook van Willem Pijl! Das tevens ook onze hoefsmid Haha!
Alleen O'Reilly is niet van Roeling maar als ik het goed heb van Star Stables


O'reilly is van Schouten Holding. Echt superpaardje. Het is een hengst, maar dat weet ie zelf niet Haha!. Ondanks dat ie nu toch echt jaar of 5/6 is (wat is de O inmiddels ). Maar Manzano Star is the best Lovers, die stond ook Willem vd. Pijl, maar is inmiddels verkocht en is nu recreatiepaardje. Ik heb zelf ook heel lang geholpen bij Willem, vandaar dat ik ze ken.
[/quote]

Ken ook maar hij staat wel gestald bij Willem toch? Ik ken namelijk niet de mensen waarvan het beestje zelf is ik zeg al gauw dat bijv Florida Way van Rob van Toor is maar dat istie niet maar hij staat er wel in training Haha!
Neeee Knipoog Silvano Star is een schatje...O'tjes komen uit 97 O'reilly ook, trouwens gelijk een verandering foutje dus...O'reilly komt dus wel van Roeling en niet van Starstables maarja boeiend ook...dus istie geen 7 of 8 maarja ach we weten om wie het gaat Haha!

manzano

Berichten: 23959
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 20:01

Ja hij staat bij Willem ja. Net als Joupy Sunshine en Royal Queen (ook van Schouten Holding) en nog wel meer, maar ja, dat wisselt zo snel, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Van deze weet ik het wel zeker omdat ik de eigenaren ken.

WendyBZ

Berichten: 13136
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 10:30

Wij hebben gehad:
Zinia B
Lana V
Turbulent K
Wessex K
Ywis K
Zinia K
de laatste vier van dit rijtje zijn zelfgefokt (k=Koekoek)
van Zinia hebben we gefokt:
Fenny
Gloria Wolfhorn
Herculeswolfhorn
Ilana Wolfhorn
Leonie Wolfhorn en tussendoor een dood veulen.

Van Ilana hebben we gefokt:
Nadir Wolfhorn
Ofir Wolfhorn
en een dood veulen.

verder hebben we nog gehad:
Our Again
Ellen Victory
Flicka
Gudo Wolfhorn
Jitske
The Last Yankee
Technologic R

en op dit moment hebben we
Ofir Wolfhorn
Rival Wolfhorn
Tammy's Pride
To The Point.
de laatste staat nu bij Bas Crebas in training (emmeloord)

Ik heb zelf nog een tijdje bij Martin Lukje gewerkt (drafbaan groningen) en daar stonden als ik even diep in mn geheugen graaf...Kevin Victory, Kilkenny, Isador, Linco Benelux, nog wat zweedse paarden, waaronder Rubit en verder weet ik het echt niet meer... Scheve mond
We zijn dus het alfabet rondgegaan *LOL*

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 15:53

manzano schreef:
Ja hij staat bij Willem ja. Net als Joupy Sunshine en Royal Queen (ook van Schouten Holding) en nog wel meer, maar ja, dat wisselt zo snel, dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Van deze weet ik het wel zeker omdat ik de eigenaren ken.


En Patty Hollandia Haha!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:39

mijn paardje is waarschijnlijk ook een draver (geweest)
hij heet guido is zwart, ruin en nu 13 jaar.
verder heb ik weinig info over hem dus hier zal je ook wel weinig aan hebben

darinka
Berichten: 694
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-02 17:46

why rodney (is nu 21 jaar)
heeft overal in nederland gelopen

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 11:26

mijn oogappeltje heet Woody Hanover (korte baan, L.u.llwater Victory x Oistrawal)
hij is in het verleden hevig Lovers geweest met Faith Princess.
Op de stal waar ik hem gekocht heb en waar hij ook een tijdje gestald heeft gestaan, stonden ook nog: Diamond Lady, Donna Song en Ufo. (volgens mij had Ufo geen 2e naam maar dat weet ik niet zeker. Ufo schijnt in zijn tijd redelijk verdienstelijk te hebben gelopen op Hilversum, maar staat bekend als nogal een lastpak).
Diamond Lady heeft in die tijd nog een veulen gekregen: Jolly Roger, maar of deze de baan ooit heeft gehaald vraag ik mij ten zeerste af Verward

Het zijn allemaal wat ouwetjes, mijn excuses, maar afgezien van Woody heb ik ook al vrij lang niets meer met deze mensen en paarden te maken...

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 22:29

Mijn draver heet Morespeed Mac en de andere dravers bij ons op stal heten:
Kanway (D)
Snoopy As (D)
Brutus Brebro
Rush Hour
Soncero Hollande
Tygo Hollande
Roi Hollande
Patriot BN
Sophine Baker
Say my name
Skorpios Oldeson
Kol Hazie
Patries G
Jesper d'Almere

Luke
Berichten: 26
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 16:02

Morespeed Mac is een veulen van Wzella, toch? Wzella heeft vroeger een tijdje bij ons gestaan. Fullspeed Mac en Highspeed Mac staan bij ons in de buurt en worden ook voor het plezier gereden. Fullspeed heeft heel lang bij ons gestaan een superlief paardje. Bij welke trainer staat Morespeed? Toch wel leuk om een bekende naam te horen!! Groetjes Marielle

Zon_en_Maan
Berichten: 12
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Mechelen, Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 16:28

Oh, leuk... schrijf ik me bij bokt in en vind ik vele draversvrienden. Ik ken niets van dravers , maar heb er een die nu recreatie-dressuur en een beetje springen doet. Dressuur gaat echt uitstekend, in gedachte houdend dat hij draver is. Ik heb hem Parcival genoemd, maar hij noemde Jimmy, of Jimy. Ik heb hem in Belgie gekocht en ga ervan uit dat hij belgische draver is.
Jullie horen me al komen.... Weet iemand waar ik informatie kan vinden en misschien wel iets meer te weten kan komen over mijn dikke vriend.
De naam Jimmy zou wel kunnen kloppen.... hij zou nu zo'n 10j zijn.
Hij is redelijk groot voor een draver, rood-goud-vos, met 1 hoog en 1 laag sokje achteraan en een witte bles van breed naar smal.

Het is wel niet zoooo belangrijk om te weten waar hij vandaan komt, maar het zou leuk zijn..... dus alle hulp is welkom!
Thanks!!

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:34

Fenn Trans R, is van een vriendin van mij. Dekhengst en in (ik geloof 1995) Nederlands kampioen geweest.

Hiquyon, neefje van Fenn, door een ongeluk helaas nooit uitgebracht en staat nu op manege Hitland in Nieuwerkerk aan den Ijssel. (evenals Fenn...)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 18:37

Zon_en_Maan schreef:
Oh, leuk... schrijf ik me bij bokt in en vind ik vele draversvrienden. Ik ken niets van dravers , maar heb er een die nu recreatie-dressuur en een beetje springen doet. Dressuur gaat echt uitstekend, in gedachte houdend dat hij draver is. Ik heb hem Parcival genoemd, maar hij noemde Jimmy, of Jimy. Ik heb hem in Belgie gekocht en ga ervan uit dat hij belgische draver is.
Jullie horen me al komen.... Weet iemand waar ik informatie kan vinden en misschien wel iets meer te weten kan komen over mijn dikke vriend.
De naam Jimmy zou wel kunnen kloppen.... hij zou nu zo'n 10j zijn.
Hij is redelijk groot voor een draver, rood-goud-vos, met 1 hoog en 1 laag sokje achteraan en een witte bles van breed naar smal.

Het is wel niet zoooo belangrijk om te weten waar hij vandaan komt, maar het zou leuk zijn..... dus alle hulp is welkom!
Thanks!!


10 jaar klopt wel ja de j komt namelijk uit 1992
Alstie een Nederlandse is zoude het deze kunnen zijn:
Jimmy Dragon van Sugarbowl Hanover×Chranita
Jimmy Luciano van Speedy Haven×Brianda Wind
Jimmy Scimitar van Egon Pan×Sartoria

Jimy's staan er in ieder geval niet voor de rest alleen maar Jim's

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 19:35

En de beste.. Navy Seasfire Knipoog Maar naar alle waarschijnlijkheid is dat niet haar echt naam, waarmee ze gekoerst heeft. Dan zou ze óf 6 zijn, óf hoogbejaard Lachen

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-02 20:14

Lucky Star Texel was een draver die ik heb gekent.

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 18:36

:schaam: heb heel dit draadje gemist Boos!

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 18:38

Hier komt die van mij.

Naam: Idalia Wittenhof
Leeftijd : 11 jarige merrie van 13-04-1991
Vader : Zilver Fortuna
Moeder : Jitalia
Opa : Nevele inpulse
Oma: Jidalium

Zwart/bruine merrie.
Is geboren als vos in Erpe (Belgie)

Is toen verhuist naar Woudenberg, heeft in training gestaan bij . R. Hauber..
En is daarna naar een gezin in Benschop gegaan.
Nu is ze van mij

ik dank

Liesje

WendyBZ

Berichten: 13136
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:38

Hey Brutus Brebro, die heb ik in mijn Toptrainer stal staan! Ik voind dat ie wat vaker moet lopen en moet winnen, kan ik lekker punten verdienen *LOL*

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:24

Morespeed is ook een heerlijk paard en inderdaad een kind van Wzella. Hij staat bij Maria Poort in Lelystad, waar ik ook werk, maar op papier staat hij in training bij J.P. Kingma. Ik doe alles zelf aan hem.

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:24

Morespeed is ook een heerlijk paard en inderdaad een kind van Wzella. Hij staat bij Maria Poort in Lelystad, waar ik ook werk, maar op papier staat hij in training bij J.P. Kingma. Ik doe alles zelf aan hem.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 20:31

ik heb een half draver half welsh,maar hij gedraagt zich 100% als draver kan net zo hard draven als een paard in gallop
hij heet jaguar staat in mijn profiel
groetjes diana

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 13:00

Rhaïa schreef:
Fenn Trans R, is van een vriendin van mij. Dekhengst en in (ik geloof 1995) Nederlands kampioen geweest.

Hiquyon, neefje van Fenn, door een ongeluk helaas nooit uitgebracht en staat nu op manege Hitland in Nieuwerkerk aan den Ijssel. (evenals Fenn...)


Cooooooooooool!!!!!!!!!!! Waar is Fenny nu????? Ik zoek um al geruime tijd! Hij stond eerst op de fruitweg in den haag toen istie mishandeld en waar die nu is weet ik dus niet! Hij is zoooo een schatje
Ja Fenny dekhengstje ja
Ohhhhh hoe is het nou met um???? Heb je foto's van um?
Ik heb jammer genoeg maar 2 foto's van um waarvan er 1 in me profiel staat

We hebbe trouwens een nieuwe draver op stal ene JOSE BOSZORG de maar het is een fokmerrie..ze heeft 2 veulens 1 daarvan is thicket to ride
Laatst bijgewerkt door Haagsemeid op 07-11-02 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 16:02

Heb geen foto's van Fenn, maar het gaat prima met m!

Groetjes, Eline